מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 26/08/2019 11:08
עדכון: 26/08/2019 12:52
נושא: פרסום ושיווק
אבי זינגר. צילום מורג ביטון
אבי זינגר. צילום מורג ביטון
הודעה לעיתונות

אבי זינגר, מנכ"ל בן & ג'ריס ישראל, נבחר לאיש השיווק של חודש אוגוסט 2019

איגוד השיווק הישראלי בחר באבי זינגר, מנכ"ל בן & ג'ריס ישראל, לאיש השיווק של חודש אוגוסט 2019, בזכות האסטרטגיה להגדלת נתחי השוק בקטגוריות הסופר פרימיום והשקת סדרת טעמי מוו-פוריה – גלידה מופחתת שומן.

חברת בן & ג'ריס, בהובלתו של אבי זינגר, מהווה מודל לסיפור הצלחה ומהפך בתחום הגלידות בכלל וקטגוריית סופר פרימיום בפרט. אבי זינגר החדיר והוביל את המותג הבינלאומי בן & ג'ריס לשוק הישראלי, תוך מיצוב גלידת סופר פרימיום כסגמנט מוביל בתחום הגלידות המשפחתיות בישראל.

גלידות הפרימיום והסופר פרימיום מהוות כמחצית מהמכר הכספי בקטגוריית חבילות הבית. מותגי הסופר פרימיום צומחים בשנים האחרונות ומהווים כיום כ- 40% מהמכר, כאשר מגמת הפרימיומיזציה מבטאת את הצורך של הצרכן לשפר את איכות חייו ומשמשת כיום כמנוע צמיחה של השוק. מותג הגלידה בן & ג'ריס מוביל את שוק חבילות הבית עם נתח שוק של כ-38% .

בשנתיים האחרונות, בהובלתו של זינגר, בן & ג'ריס הרחיבה את מוצריה לקהלי יעד חדשים תוך יצירת מהלכים שיווקיים שהגדילו את נתחי השוק שלה. המכנה המשותף של מנועי הצמיחה הוא יכולתם לספק מענה לצרכים המתפתחים של הצרכן הישראלי, שמציג העדפה הולכת וגוברת להצעות ערך בשורה ארוכה של קטגוריות ועולמות תוכן. בן & ג'ריס הגיבה לשינוי זה על ידי הרחבה הדרגתית של המגוון הזמין בפני הצרכן, בטווח רחב של קטגוריות צומחות בחדשנות שתואמת את המגמות המרכזיות בשוק:
טבעונות - סידרת הגלידה ללא חלב, שזכתה להצלחה ומובילה את קטגוריית הגלידה בקרב טבעונים.
מופחת שומן – סידרת גלידות מופחתות שומן שהושקה לאחרונה, הביאה לצרכן מוצר איכותי וללא התפשרות על הפינוק, עם הפחתה משמעותית של השומן והקלוריות.

מנימוקי ועדת השיווק:
"אבי זינגר הביא את מותג בן & ג'ריס להיות השחקן המוביל בקטגוריית גלידות הסופר פרימיום, כשבן & ג'ריס מובילים את הקטגוריה. כמו-כן פיתחו גלידות מופחתות שומן וגלידות ללא חלב והכל מעיד על מצוינות וחדשנות שיווקית".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.