הודעה לעיתונות

סוכנות התקשורת והתוכן קרבט וייס מתחדשת בלקוחות חדשים לחטיבת יחסי הציבור

הרבעון האחרון של 2019 מסמל המשך צמיחת הסוכנות

לאחר שנה עמוסה בסוכנות, בה השיקה את שבוע המסעדות החדש של ישראל FUN DINING WEEK בשיתוף אמריקן אקספרס, והקמת מחלקת ייצוג טאלנטים (שף יובל בן נריה, המעצב דניאל חסון), מבשרות מאיה קרבט (דוברת קשת לשעבר) ונירית וייס (עורכת פנאי פלוס, ערוץ 24) על לקוחות חדשים בתחומי הקולינריה והתרבות:
החברה לפיתוח תיאטרון מוסיקה אמנות ומחול חולון
קרבט וייס שמחה לבשר על תחילת עבודה שוטפת עם החברה לפיתוח תיאטרון, מוסיקה ומחול חולון ובכללותה גופי התרבות ושלל הפעילויות של המדיטק חולון, תיאטרון חולון ומוזיאון הילדים. צוות מקצועי, בעל נסיון רב, יוביל לצד קרבט וייס את המוסדות השונים בשיתוף ליבי צ'יפסר ושירי גרינברג, אשר עבדו יחד בדוברות yes והמשיכו לאחר מכן בתפקידים בכירים בעולם הדוברות והיח"צ. במסגרת זו נלווה תקשורתית את פעילויות כל המרכזים.

עיריית תל אביב עם סובב טורקי תל אביב 2019
לאחר טיפול בפרויקטים "בתים מבפנים" ו"רגע אחד – המילה הכתובה", קרבט וייס תוביל השנה עבור עיריית תל אביב גם את פסטיבל האופניים הגדול בישראל – סובב טורקי תל אביב, שיתקיים זו השנה ה-11 בחוה"מ סוכות, ביום שישי, 18 באוקטובר.

ובתחום הקולינריה הצטרפו 3 לקוחות חדשים:

המיזם הגדול הבא של האחים חג'ג' – POP&POPE - לראשונה בישראל יקימו האחים חג'ג' מתחם בילוי קולינרי מרחף, בקומה ב-14 של מגדלי הארבעה. המתחם יכלול מסעדת שף, לאונג' בר ומתחם אירועים תחת ניצוחו של השף הישראלי הבינלאומי שחף שבתאי. ההשקעה המוערכת במיזם כ-26 מיליון ש"ח.

הפלטפורמה הקולינרית L28 - הפלטפורמה היחידה בת"א לקידום שפים יזמיים בעלי תפיסת עולם קולינרית חדשנית ותוכנית חממה חדשה המעניקה פרשנות יצירתית וחדשה ל"מטבח ישראלי". היא קרויה על שם הכתובת בה היא ממוקמת, לילינבלום 28 – לבה הפועם של תעשיית ההייטק הישראלית בתל אביב. ומופעלת על ידי סטארט–אפ ניישן סנטרל, ארגון לא–ממשלתי המחזק את תעשיית החדשנות הישראלית ומשמש כשער לעולם. שפים צעירים נבחרים אחת לכמה חודשים להוביל את המסעדה לצד צוות מטבח מיומן ומקצועי, מנהלת מסעדה מנוסה, שיווק ומנטורינג צמוד של כמה מהמסעדנים המובילים בישראל.

מסעדת פאסטל ו"סטודיו קפה" - החדשה של מוזיאון תל אביב - פאסטל - המסעדה שזכתה במקום הראשון בסין בתחרות עיצוב בינלאומית והוכתרה כ"מסעדה היפה בעולם", וסטודיו קפה – אשר נפתח לפני מספר חודשים בלוקשיין ששימש בעבר כגלריה לאומנות המשקיף לגן הפסלים היפהפה. למקום יש שף חדש שף קובי בכר (מול ים", "ממילא"). אשר נכנס כשותף עם המסעדן הוותיק איציק חנגל.

מאיה קרבט, ראש תחום יחסי הציבור של הסוכנות: "זוהי זכות גדולה לעבוד עם לקוחות מובילים ומיוחדים בתחומם, כאלה שמביאים חדשנות ויצירה מחוץ לקופסא. אנו גאות ללוות אותם בדרך יצירתית, חכמה ועמוקה. המשך יבוא".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרבט & וייס.