מפרסם: Ms comms
תאריך: 06/10/2019 10:08
נושא: טכנולוגיה והייטק
בכירי One1 ו-WEBLET בחתימת ההסכם
בכירי One1 ו-WEBLET בחתימת ההסכם
הודעה לעיתונות

One1 חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם WEBLET הישראלית

==תשווק ותפיץ בשוק העסקי את פתרונות המובייל של WEBLET לניהול תהליכים לוגיסטיים ופיננסיים מול אנשי שטח ומערכות הליבה הארגוניות==

חברת One1, מיישמת ה-ERP הגדולה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם WEBLET הישראלית, מומחית בפיתוח ויישום פתרונות מובייל. במסגרת ההסכם, חטיבת One1 ERP בראשות רונן בנבניסטי תשווק ותפיץ בשוק העסקי את הפתרונות של WEBLET, הכוללים אפליקציות לניהול מערכי שטח של שירות, טכנאים, ליסינג, מכירות, הפצה, מלאי ועוד.

חברת WEBLET היא בית תוכנה בעל יותר מעשרים שנות ניסיון, שהוביל תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים גדולים ומובילים. לחברה מעל תריסר פתרונות מגוונים ויותר מ-150 פרויקטים שיישמה בהצלחה, עם אלפי משתמשים מכל מגזרי המשק. בין לקוחותיה נמנים ארגונים מרובי משתמשים וחברות גדולות בתחומי המסחר, הלוגיסטיקה, התעשייה והפיננסים. פלטפורמת המובייל של WEBLET מספקת פתרון דינמי לניהול מערכי שירות (Field Service Management), ומעתה תהיה זמינה ותעמוד לרשות מאות הלקוחות של One1 ERP, הכוללים כמה מהארגונים הגדולים בישראל.

במסגרת שיתוף הפעולה, One1 ERP תקים מחלקת מובייל שתכלול תוכניתנים, מיישמים ואנשי טכנולוגיה שיאפשרו עבודה עצמאית של One1 מול הלקוחות ביישום ותחזוקת הפתרונות של WEBLET.

רונן בנבניסטי, מנכ"ל One1 ERP: "אנו רואים תמיד לנגד עיננו את הרצון להעמיד לרשות לקוחותינו פתרונות ערך מוסף ולשלב מוצרי תוכנה מובילים במערך ה-ERP שלנו. שיתוף הפעולה עם WEBLET והוספת הפתרונות שלהם למעטפת שירותי One1 ERP תואמים את האסטרטגיה הזו ומאפשרים ללקוחותינו ליהנות משילוב מנצח בעל ערך עסקי ממשי".

חן לוטן חביב, סמנכ"לית הפיתוח העסקי של WEBLET: "אנו שמחים וגאים שחברת One1, מיישמת ה-ERP הגדולה בישראל, בחרה בפלטפורמה הדיגיטלית שלנו כפתרון חדשני וגמיש שבעזרתו תציע ללקוחותיה העסקיים ערך מוסף בעולמות ה-Field Service Management. אני משוכנעת ששיתוף הפעולה בין החברות יתרום למימוש הפוטנציאל הגבוה של הפלטפורמה ויניב ערך רב ללקוחות הקיימים של One1 ו-WEBLET , וכן ללקוחותיהן העתידיים".

בתמונה המצורפת (משמאל לימין) -
שלומי לוטן, מנכ"ל WEBLET; חן לוטן חביב, סמנכ"לית פיתוח עסקי, WEBLET; רונן בנבניסטי, מנכ"ל One1 ERP; אלי כהן, CTO, One1; ירון אופנהיים, סמנכ"ל פיתוח, One1 ERP; עירית לוטן, מנכ"ל משותף, WEBLET

(צילום: עודד סנדלר)

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.