מפרסם: Ms comms
תאריך: 18/11/2019 15:12
נושא: טכנולוגיה והייטק
הבכירים במעמד החתימה על ההסכם. מימין: מורנה הכטר, אילה קדרון, ערן אלראי
הבכירים במעמד החתימה על ההסכם. מימין: מורנה הכטר, אילה קדרון, ערן אלראי
הודעה לעיתונות

ONE חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם Software AG

== במסגרת ההסכם ONE תשווק ותפיץ בישראל את פתרונות Software AG התומכים במימוש תפישת Freedom as-a-Service
==

חברת ONE, מחברות ה-IT המובילות בישראל, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקית התוכנה Software AG, ספקית גלובלית מובילה של פתרונות לאינטגרציה עסקית (Hybrid Integration), טרנספורמציה דיגיטלית לייעול תהליכים עסקיים, והאינטרנט של הדברים (IoT).

במסגרת ההסכם שנחתם לאחרונה ונכנס לתוקף בימים אלו, חטיבת הפיתוח והמוצרים של ONE בראשות אילה קדרון, תשווק ותפיץ בשוק העסקי את מוצרי Software AG, הכוללים פתרונות אינטגרציה היברידית (Hybrid Integration) שמאפשרים לחבר את כל המערכות הארגוניות עם כל ההתקנים, כולל יישום אנליטיקה מתקדמת במחשוב קצה (Edge).

בעקבות המגמות של מעבר לענן ושילוב מערכות מסורתיות וצרכי IoT מתקדמים, נוצרו צרכים חדשים בקרב ארגוני אנטרפרייז אשר מעוניינים לנצל הזדמנויות להחלפה או להוספת פלטפורמות אינטגרציה מתקדמות, לצד יוזמות בתחומי IoT ותעשייה 4.0. ארגונים רבים מעוניינים לממש תוכניות עסקיות דיגיטליות, ולשם כך מציעה Software AG ללקוחותיה Freedom as-a-Service בעזרת מכלול פתרונות בינלאומיים מובילים ומגובים על ידי אנליסטים.

ONE ו-Software AG מתמחות בסקטורים הפיננסיים, הממשלתיים, תחומי הבריאות והרשויות המוניציפליות - ויחדיו הן יציעו ללקוחות בישראל פתרונות ופלטפורמות תוכנה שיאפשרו לפתח ולבסס מובילות עסקית בסביבה תחרותית.

מורנה הכטר, סמנכ"ל התפעול של Software AG באזור EMEA: "אנו מחויבים להכשרת ONE כשותף חשוב ומוביל בישראל. שיתוף הפעולה בין החברות ייפרש על תחומי הפעילות השונים של Software AG בישראל, במטרה לסייע ללקוחותינו להאיץ את אסטרטגיית החדשנות שלהם".

אילה קדרון, מנהלת חטיבת פיתוח ומוצרים ב-ONE: "שילוב היכולות והניסיון העשיר של ONE בעולמות האינטגרציה ופיתוח המערכות, עם הפורטפוליו המגוון של Software AG, יעניק ללקוחות בישראל הזדמנות להאיץ מוצרים חדשניים בקדמת הטכנולוגיה ולהפיק ערך עסקי בעזרת מענה מהיר לדרישות השוק - הן ברמת השירותים שהארגון צריך לחשוף החוצה והן במהירות התגובה לדרישות השוק והצרכנים".

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל: "הודות להסכם עם ONE נספק מענה ללקוחות מובילים בישראל על בסיס תפיסת Freedom as a Service של Software AG, ונאפשר לכל ארגון לייצר ערך מוסף ותחרותי בשווקים בהם פועלים. הפתרונות הייחודיים שלנו מאפשרים להגדיר ולנהל את סביבת ה-IoT תוך שימוש בכלים לאינטגרציה עם סביבת ה-IT הקיימת, וכן למפות את התהליכים העסקיים ולבצע אופטימיזציה של העסקים הדיגיטליים העתידיים של הארגון".

Software AG דורגה כמובילה בניהול מחזור החיים של ממשקי API, באבטחת הממשקים ובאינטגרציה עבור עסקים (B2B) ומוצרי האינטרנט של הדברים (IoT). WebMethods מבית Software AG הינה פלטפורמת האינטגרציה ההיברידית וה-API המובילה על פי האנליסטים. הפלטפורמה מאיצה את זמני הפיתוח וההגעה לשוק של תוכניות עסקיות דיגיטליות חדשניות, והיא תומכת במגוון הרחב ביותר של אפשרויות הפריסה, החל מסביבות On-Prem ועד ענן, בשילוב ארכיטקטורות מודרניות מבוססות מיקרוסופט.

פלטפורמת ה-IoT מבית Software AG הוכרזה על ידי האנליסטים כמובילה ובעלת חזון מוכח. באמצעותה ניתן לחבר במהירות ובקלות את החידושים העסקיים לכל דבר בארגון - מהענן ועד למחשוב קצה (Edge). הפלטפורמה מאפשרת לעשות שימוש ביכולות אנליטיות מתקדמות הכוללות ניתוח, חיזוי, סטרימינג ויזואלי ועוד - על מנת לאפשר למשתמשים עסקיים לצפות ולשתף נתונים וביצועים בזמן אמת. פתרונות נוספים בתחומים שונים הוטמעו בהצלחה בארץ ובעולם בקרב לקוחות רבים בתחומים כגון ערים חכמות, אנליטיקה מתקדמת לתעשיות (TrendMiner) ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.