הודעה לעיתונות

"לוטן תדמיות" קיבלה לידיה לנהל את תקציב יחסי הציבור של "אביגל ניהול פרויקטים בבנייה בע"מ"

חברת יחסי הציבור "לוטן תדמיות" חתמה לאחרונה על הסכמי ניהול האסטרטגיה התדמיתית והתקשורתית של "אביגל ניהול פרויקטים בבנייה בע"מ".

חברת "אביגל ניהול פרויקטים בבנייה בע"מ" משנה את פני הענף ומציעה ללקוחותיה שירות של Project management בבנייה פרטית - מקצוע חדש, פורץ דרך: מעטפת שירותים מקיפה ומפורטת, הכוללת מענה ללקוח בניהול התקציב, ניהול ופיקוח על כל הספקים, כולל המתכננים, ולקיחת אחריות על עבודתם וסיוע בהתנהלות מול הרשויות. כל זאת עד קבלת טופס 4 המעיד על סיום מוחלט ומוצלח של הפרויקט.

"אם קיים תחום המשווע ליחסי ציבור, הוא תחום יחסי הציבור בעצמו", אומרת נגה ספקטור פדר, מנכ"לית לוטן תדמיות. "בעידן בו כל אדם הופך את עצמו ליחצ"ן, והתחום עובר זילות ואי אמינות, משרד יח"צ איכותי ומקצועי חייב לספק הרבה מעבר לקשרי מדיה ולהופעה בתקשורת, דרך מעטפת שירותים כוללת המותאמת לעולם הדיגיטל והרשתות החברתיות.".

חברת "לוטן תדמיות" הוקמה בשנת 1995 וחוגגת השנה, 25 שנות פעילות. לוטן הוקמה ע"י יעל לוטן שמשמשת היום יו"ר ומנוהלת ע"י נגה ספקטור פדר, בתה של יעל. לוטן מטפלת במגוון רחב של לקוחות מתחומים שונים, החל ממוסדות תרבות וחינוך מובילים בארץ, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות ועיצוב, רפואה וקוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. החזון של יעל לוטן מייסדת החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש, ככזה המביא מעשים טובים לידיעת הרבים ומכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לוטן תדמיות.