מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 29/03/2020 14:33
נושא: פרסום ושיווק
מתוך קמפיין רב בריח
מתוך קמפיין רב בריח
הודעה לעיתונות

רב בריח בקמפיין תדמיתי חדש להעלאת המורל בקרב העובדים והלקוחות

לאור המצב, רב בריח, המובילה את שוק הדלתות בישראל, עולה בקמפיין תודעתי שמטרתו להעלות את המורל בקרב עובדיה ולקוחותיה ולהזכיר להם כי ביחד אנחנו נצלח את המשבר.

הקמפיין החדש, תחת המסר: "כחול לבן בכל מצב. חזקים ביחד, ממשיכים ביחד". מציג את עובדי המפעלים של החברה בכל רחבי הארץ, שולחים מסרים מעודדים ללקוחות ולחבריהם, אשר חלקם מצויים בבית בחל"ת וחלקם עובדים במשמרות מצומצמות. הקמפיין מדגיש את ערך ה"ביחד" ואת חשיבות חיזוק התעשייה כחול-לבן, שמהווה את הביטחון הכלכלי ואת מנוע הצמיחה של המשק כולו.

הקמפיין, בשיתוף משרד הפרסום M&C Saatchi, יעלה ברשתות החברתיות.

מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית שיווק "רב בריח": "בתקופה זו, ויותר מתמיד, חשוב כי נחזק את התעשייה כחול-לבן, המהווה את מנוח הצמיחה הכלכלי של הפריפריות ושל המשק כולו. זוהי תקופה מאתגרת, במסגרתה אנו נאלצים להתמודד עם ירידה במכירות ובהזמנות, בעיות במלאים והוצאה של עובדים לחל"ת. גם העובדים אשר נשארו לעבוד במפעלים עובדים במשמרות מצומצמות ואינם מתראים עם חבריהם. לאורך כל 45 שנות פעילותנו התמודדנו עם משברים- מלחמות, מבצעים, מטחים כבדים, ובכל אותם זמנים המשכנו לעבוד והתגברנו על הכל. וכך גם עכשיו. לכן בחרנו לעלות עם קמפיין תדמיתי שיזכיר לקהל לקוחותינו ובראש ובראשונה לעובדינו, שאנחנו כאן איתם, לא שוכחים אותם, תומכים בהם ומעודדים את רוחם וכי רק ביחד נצלח את המשבר".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.