הודעה לעיתונות

אופאל מרחיבה את השימוש בפתרונות הסייבר של טרנד מיקרו ומטמיעה את מערכת Tipping Point לזיהוי מוקדם של מתקפות ובלימתן

חברת אופאל טכנולוגיות עתידיות שמתמחה במחשוב ותפעול של קרנות פנסיה, בנתה ומתפעלת מערכת מידע אחת אחידה המחליפה מערכות מידע שונות זו מזו. זהו פרויקט IT גדול, מורכב וייחודי בקנה מידה ארצי והגדול מסוגו בתחום השוק הפנסיוני.

טרנד מיקרו מספקת מזה מספר שנים את פתרונות האבטחה למערכת וביניהן: SAND BOX, ניטור רשת (Network Behavior Analysis) ומערכת הגנה על שרתי הדואר של הארגון. עתה החליטה אופאל להרחיב את השימוש בפתרונות טרנד מיקרו ולהטמיע את מערכת TippingPoint, המזהה ובולמת מתקפות מכוונות ונוזקות באמצעות זיהוי מוקדם, ניתוח האיום, תעדוף, חסימה ותיקון. בנוסף, מומחי טרנד מיקרו ואופאל ביצעו אינטגרציה של כל מערכות האבטחה במטרה לאפשר שיתוף מידע אוטומטי בין כל רכיבי הגנה (Connected threat defense) וכן אפשרות להגן על רשת מפני איומי Zero Day

ולבסוף TippingPoint מספקת לאופאל חתימות נגד פגיעויות (Vulnerabilities ) לפני הפרסום הרשמי שלהן. זאת באמצעות שימוש במידע שמגיעה מאחד מתוכניות מחקר המפורסמות בתחוםZero day Initiative) ZDI ). במסגרת יוזמת ZDI (Zero Day Initiative) רותמת החברה את הידע של חוקרים חיצוניים לצורך זיהוי פרצות אבטחה פוטנציאליות בפתרונות אבטחה של כל היצרנים ומציעה להם תוכנית תמריצים שמעודדת אותם לעשות זאת. כיום משתתפים בתוכנית יותר מ-3,000 חוקרים חיצוניים מ-80 מדינות.

אבי אזארד, מנהל מחלקת תשתיות באופאל: "הפרויקט שבוצע על ידי הצוות הישראלי המקצועי של טרנד מיקרו, העניק לאופאל לא רק אבטחה ברמה גבוהה אלא גם הבנה לכל אורך השרשרת מה קורה בכל רגע נתון ויכולות התמודדות עם איומים קשים לפענוח בכלים אחרים. אנו מרוצים מאד משיתוף הפעולה בין החברות".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.