שאקטי בי
שאקטי בי
הודעה לעיתונות

לאור הצלחת פסטיבל שאקטי בזום, ספריית התכנים של הפסטיבל נפתחת

הזמן הזה ...ההזיה הזאת שמסרבת לצאת מחיינו של חיים בריחוק של וירוס בלתי נראה שמאיים על כל מה שידעתי עד עכשיו מתעתע כמי שעובדת ביח"צ של הפקות ופסטיבלים שכלם מתחום המודעות והתפתחות האישית זו מכת מוות, להיות בסדנא ולא לחבק , לא להתקרב לא להיות במרחב הזה שמאפשר התקרבות רגשית ופיזית בין האנשים הרי זה מפספס את כל הסיפור.
כמו כל האנשים בתחום הזה יש הרבה בית, הפקות בוטלו בזו אחר זו והחיים הצטמצמו לבית ,ילדים אוכל שוב בית ושוב...רק בהפקה אחת של נשים עוצמתיות החלטנו לא לוותר , זה היה נראה בלתי ריאלי לחלוטין לקחת פסטיבל שלם , פסטיבל שאקטי לנשים ולהפוך את כולו לפרוייקט ענק בזום ולא מדובר בסדנא אחת של שעה שעתיים שמתקיימת בזום אלא להצליח להכניס 70 מנחות ומעל 100 סדנאות למרחב האינטרנטי ולנסות לייצור כאן איזשהי התכנסות שמתקרבת במשהו לאותה תחושה והתעלות של מאות נשים במרחב הפיזי , שכל החגיגה הזו מתרחשת שהסדנאות מתקיימות בשלוש שפות עברית, ערבית ואנגלית.
נירית שפירא האמא של שאקטי החליטה ואנחנו איתה שלא משנה מה אנחנו לא מבטלים אלא פשוט נותנים עוד נופח לפסטיבל הזה גם במרחב האינטרנטי , גם אם אנחנו בסגר וגם אם נכנסו לבידוד.
שעות של שיחות זום, שעות רבות של הכנת מרחב אינטרנטי עם חדרים והרבה ידע טכנולגי שהיה צריך להירכש תוך כדי תנועה וזה קרה !
למרבה ההפתעה נשים החלו להירשם ובתיחלת יולי התקיימו 3 ימים של פסטיבל בזום , בשילוב שני התכנסויות בשישי- שבת לאותם 50 נשים מאושרות שהקדימו להירשם וזכו גם למסיבה וקבלת שבת בפיזי .
היה מדהים ! הרבה יותר ממה שדמיינתי וממה ששאר המשתתפות חשבו כן , הרגשנו וכל אחת קיבלה חיבוק והרבה אהבה בזום , נכון שלא עמדנו האחת ליד השנייה , נכון שאי אפשר היה לחבק אבל הרגשתי חיבוק וגם כל אחת מהמשתתפות, זה היה אחד השיעורים הכי טובים לחיים שגם שנדמה שאי אפשר לעשות כלום, שסגרו עלינו מכל כיוון אפשרי עדיין אפשר לעשות, עדיין אפשר לפעול הדבר היחידי שצריך זה לשנות את התבנית במיינד שאומרת לנו ש"רק ככה " זה אפשרי או שזה בלתי אפשרי לעשות אחרת, זו אחת המתנות שהקורנה נתנה לכל אחת מהנשים שהשתתפו את היכולת להבין שהחוויה הזו של התפתחות העצמה אישית יכולה להיות במגוון דרכים , וגם לפתוח פתח לנשים שחיות רחוק יותר או מסיבה כזו או אחרת לא יכולות להתנתק לשלושה ימים בחייהן.
הפסטיבל עבר ונגמר לנו נפתחה אופציה נוספת בהפקה ובימים אלו החלטנו לאפשר לעוד נשים להיכנס ולקבל את התכנים המופלאים האלו למשך חודש שלם, קולות הסגר שנשמעים באוויר הם בדיוק הזמן לקחת את הפסק זמן הזה ולנצל אותו לחשיבה מחודשת, למידה והתפתחות אישית של התודעה.

אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל.

אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך:
זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

כל התכנים נוצרו בהתכנסות הנשים המופלאה שאקטי בי שהתקיימה ביוני 2020.

בימים אלה התכנים מועלים לאתר ויהיו זמינים לצפייה
החל מ 1/8 למשך חודש שלם עד 30/8/20.

עלות ההצטרפות כמחירה של סדנא אחת: 260 ₪ בלבד.
עד ה1.8 קוד קופון shakti מאפשר הכל ב220 שח בלבד

עם ביצוע התשלום תוכלי לקבל גישה וליהנות כבר מעכשיו מהתכנים שכבר עלו, כגון: מפגשים משובחים עם מנטוריות מובילות בארץ ובחו"ל ועוד, ועוד.

הצטרפי אלינו לחוויה של יחד, של עוצמה נשית שמעוררת עוצמה פנימית.

הצטרפי אלינו, כדי שתוכלי לקבל את מיטב הכלים להמשיך ולפעול ולהגשים חלומות.

שאקטי בי
מרחב של אהבה ועוצמה נשית
הרשמה ופרטים נוספים כאן :
https://shakti-be.ravpage.co.il/shakti-v.o.d/?ref=organi

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לילה בן הרוש משרד יחסי ציבור.