מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 26/08/2020 11:53
נושא: טכנולוגיה והייטק
אשש בדאני
אשש בדאני
הודעה לעיתונות

רד האט מביאה וירטואליזציה אל עידן ה- Cloud-Native עם הגרסה החדישה של Red Hat OpenShift

Red Hat OpenShift ו- OpenShift Virtualization מקלות על הסבה וחידוש יישומים קיימים על פלטפורמת ה-Kubernetes המקיפה ביותר בתעשייה

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על זמינותה של Red Hat OpenShift 4.5 - גרסה עדכנית ביותר של פלטפורמת ה- Kubernetes המקיפה ביותר בתעשייה. גרסה זו כוללת את OpenShift Virtualization, אשר מטרותיה הן לסייע לארגונים לצמצם מחסומים בין תשתיות מסורתיות לתשתיות מוטות ענן (Cloud-Native) וכן להגדיל שליטה על משאבים מבוזרים.

יותר מ- 2,000 לקוחות בעולם משתמשים ב- Red Hat OpenShift להעצמת תשתיות מוטות-ענן(Cloud native). ארגונים רבים משתמשים בה לקידום האסטרטגיה שלהם לא רק עבור טרנספורמציה דיגיטלית של פעילויותיהם, אלא גם לבידול השירות אותו הם מציעים בשווקים יותר ויותר תחרותיים.

לפי חברת המחקר גרטנר, "עד 2022, יותר מ- 75% מהארגונים הגלובליים יריצו יישומי קונטיינר בייצור, גידול משמעותי לעומת פחות מ- 30% ב- 2019". בעוד דוח זה מצביע על כך שיישומים מוטי ענן הם העתיד של חדשנות עסקית ופיתוח יישומים חדשים, הרי לארגונים רבים עדיין יש השקעות גדולות ביישומים עסקיים קריטיים שפועלים כמכונות וירטואליות מסורתיות (VMs).

Red Hat OpenShift 4.5 תכלול כעת את OpenShift Virtualization ללא עלות נוספת. תוספת זו מאפשרת העברת עומסי עבודה מבוססי VM סטנדרטיים אל Kubernetes, ומסייעת בביטול תהליכי העבודה ומערכי הפיתוח הנפרדים שבדרך כלל קיימים בין מערכי יישומים מסורתיים וכאלה שהינם מוטי-ענן.

OpenShift Virtualization שנגזרה מפרויקט הקוד הפתוח KuberVirt, מאפשרת לארגונים לפתח, לפרוס ולנהל יישומים המורכבים ממכונות וירטואליות לצד פונקציות קונטיינרים ו- Serverless, בפלטפורמת Kubernetes מודרנית אחת הפועלת על תשתיות חומרה פיזית. רד האט מקדמת עם OpenShift Virtualization מערכי יישומים מסורתיים אל שכבה של חדשנות פתוחה, ומאפשרת ללקוחות לבצע בקצב שלהם טרנספורמציה אמיתית.

גמישות מוגברת ובחירה עבור התשתית
Red Hat OpenShift 4.5 כוללת גם אוטומציית Full-stack עבור פריסות vSphere, מה שמאפשר לפרוס את Red Hat OpenShift "בלחיצת כפתור" מעל כל סביבות vSphere הנתמכות. עם אוטומציית Full-stack צריך מנהל המערכת רק לספק הרשאות לפריסת vSphere, וכלי ההתקנה מקצה את כל המשאבים הדרושים, מאפשר חווית התקנה ראשונית מהירה, וניהול ותחזוקה שוטפים קלים יותר. יכולת זו מתווספת לתמיכת OpenShift בפריסות vSphere על תשתית קיימת, מה שמספק למנהלי מערכת את הגמישות לפרוס OpenShift בסביבות vSphere מותאמות ללקוחות.

במשך הזמן התרחבה חווית ההתקנה של אוטומציית Full-stack וכוללת אתAWS, Google Cloud Platform, Microsoft Azure, Red Hat Virtualization, ו-Red Hat OpenStack Platform, מה שמאפשר ללקוחות לפרוס OpenShift clusters ברחבי עננים שונים ובאתרי לקוחות עם אותה חוויה אוטומטית במלואה. עתה, עם אוטומציית פריסות vSphere מלאה, רד האט מקלה על ארגונים להריץ פלטפורמת קונטיינרים ארגוניים על תשתית וירטואלית קיימת, ומספקת לארגונים בחירה גדולה עוד יותר של פלטפורמת התשתית שלהם.

אשש בדאני, סגן נשיא לפלטפורמות ענן ברד האט, אמר: "מאז פיתוחה פעלנו להפוך את Red Hat OpenShift לפלטפורמה המאפשרת ללקוחות לאמץ גישות מוטות ענן ובמקביל לתמוך ביישומים מסורתיים קיימים. Red Hat OpenShift ממשיכה להוביל על ידי הבאת Kubernetes לוירטואליזציה בלי לגרור את Kubernetes בחזרה לתשתיות וירטואליזציה ותיקות (Legacy). עם OpenShift יכולים לקוחותינו לקדם את התשתית שלהם כדי ליהנות מיתרונות חידושים מוטי ענן בלי להזניח השקעות עבר בתשתיות".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.