מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 06/10/2020 08:02
נושא: טכנולוגיה והייטק
.
.
הודעה לעיתונות

שלומברגר, יבמ ורד האט הכריזו על שת"פ בתחום הענן ההיברידי לתעשיית האנרגיה

ההסכם מרחיב גישה אל סביבת קידוחים וההפקה הקוגניטיבית DELFI כמענה להעדפת לקוחות

החברות שלומברגר, יבמ ורד האט הכריזו על הסכם שיתוף פעולה נרחב להאצת טרנספורמציה דיגיטלית ברחבי תעשיית הנפט והגז.
היוזמה המשותפת תספק גישה גלובלית לסביבת הקידוחים והייצור (E&P) המובילה של שלומברגר המבוססת על הענן, וכן ליישומים קוגניטיביים המדמים חשיבה אנושית. זאת על ידי מינוף טכנולוגיית הענן ההיברידי של יבמ שנבנתה על פלטפורמת הקונטיינרים הווירטואליים Red Hat OpenShift.

שלומברגר היא החברה הגדולה בעולם לשירותי שדות נפט, המעסיקה יותר מ- 125,000 עובדים בלמעלה מ- 84 ארצות שונות. ברבעון האחרון עמדו הכנסותיה על 5.3 מיליארד דולר.
הפיתוח המשותף יתמקד תחילה בשני תחומים מרכזיים: הטמעה בסביבות ענן פרטי, היברידי (שילוב ענן פרטי עם ציבורי) או ריבוי-עננים; של סביבת ה- E&P הקוגניטיבית DELFI המתאפשרת ע"י Red Hat OpenShift, להרחבה משמעותית של הגישה של הלקוחות. התחום השני הינו אספקת ההטמעה הראשונה בענן היברידי של פלטפורמת הנתונים הפתוחה עבור התעשייה שנקראת OSDU.

שלומברגר תומכת ברבות מהפעילויות החיוניות ביותר בתחום הנפט והגז, וממוקמת בחזית המעבר לדיגיטל ברחבי תעשיית האנרגיה. היא ביססה את DELFI כסביבת E&P קוגניטיבית המובילה בתעשייה, שמאפשרת למקצועני אנרגיה המשתמשים בממשקי יישומים פתוחים, לעבוד יחד בלי תלות בתפקיד, תהליכי עבודה או מיקום פיזי, וליצור פתרונות שמשפרים משמעותית פעילויות עסקיות.

פול קורמייר, נשיא מנכ"ל רד האט, אמר: "תעשיית האנרגיה עוברת שינויים כאשר חברות שמחפשות דרכים חדשות יעילות לתגבור פעילותיהן מאמצות טכנולוגיות דיגיטליות, ליצירת יתרון תחרותי ולחידוש ושילוב של תהליכי עבודה כדי לקבל מהר יותר החלטות טובות יותר. בסיס של ענן היברידי הבנוי על קוד פתוח מספק את היציבות, המהירות והחדשנות שטרנספורמציה דיגיטלית זאת דורש. שלומברגר הינה מזה זמן רב מובילת תעשייה ובעלת חזון נועז לטרנספורמציה דיגיטלית בתעשיית האנרגיה".

שלומברגר היא החברה הגדולה בעולם לשירותי שדות נפט עם יותר מ- 125,000 עובדים בלמעלה מ- 84 ארצות שונות. ברבעון האחרון עמדו הכנסותיה על 5.3 מיליארד דולר – ירידה של 28% מהרבעון הקודם, והיא הודיעה על פיטורי 21,000 עובדים – כי 20% מעובדיה בעקבות הירידה בדווחים בצפון אמריקה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.