מפרסם: PITCH MEDIA
תאריך: 19/11/2020 08:51
נושא: כלכלה וכספים
הודעה לעיתונות

הוובינר של JAFZA מראה את הדרך שבה אפשר להעצים עסקים קטנים ובינוניים

הוובינר של JAFZA מראה את הדרך שבה אפשר להעצים עסקים קטנים ובינוניים

מפעילת ספינת הדגל של אזורי הסחר החופשי של DP World ושותפיה משלבים ידיים כדי לספק פתרונות מושלמים ומקיפים

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 17 בנובמבר 2020: מפעילת אזור הסחר החופשי המנוסה והמצליחה ביותר באזור, Jebel Ali Free Zone (Jafza), הודיעה שהיא הגדילה את מאמציה לתמיכה במגזר העסקים הקטנים והבינוניים (SME) שנפגעו ממגפת הקורונה.

אזור הסחר החופשי אירח וובינר שכותרתו "העצמת הצמיחה בזמנים של אי ודאות עסקית", שמשך אליו מומחים מובילים בענף ועמיתים של Jafza.עבדאללה אלאג'אג'י, מייסד Driven Properties, וכן פול בריסון, מנהל תחום Domestic Structuring ב-Virtuzone ומוחמד אלדחבשי, שותף ומנהל ב-Al Dahbashi Gray, השתתפו בוובינר.

עסקים קטנים ובינוניים מהווים 94 אחוז מכלל החברות שפועלות באיחוד האמירויות,והם מייצרים למעלה מ-86 אחוז מהמשרות של המגזר הפרטי. במסגרת "יוזמת התמיכה בלקוחות של Jafza" שהושקה מוקדם יותר השנה, הציעו היוזמים הנחה בשיעור של 50–70 אחוז בדמי הרישום, הרישוי ותשלומי המנהלה שקשורים ל-Jafza, אפילו עבור משקיעים חדשים.

היוזמה כללה ויתור על דמי בקשת הצטרפות ועל דמי חיתום עבור כל העסקים החדשים שמצטרפים אלינו. המטרות הראשיות של פעולה זו היו להקל את נטל העלויות של הלקוחות, להגדיל את נתח השוק של Jafza ולמקסם את בסיס הנכסים.

בין ההצעות העיקריות של Jafza ניתן למנות את החממות העסקיות שמספקות שירותים אדמיניסטרטיביים וייעוץ התומך בחברות סטארט-אפ. המטרה היא לסייע לחברות חדשות ולהדריך אותן לפי מפת דרכים בת-קיימא שתעניק להן כדאיות פיננסית וצמיחה אורגנית.

החממות שממוקמות בספינת הדגל – מרכז העסקים Jafza One – מציעות פתרונות ייעודיים וייחודיים לסביבה ושמתאימים לצורכי השותפים הקטנים והבינוניים. ה-One-Stop Ecosystem בתצורת Plug-and-Play של Jafza המיועדת ל מגזרי המסחר והתעשייה, בשילוב עם רשת נמלי-הים והיכולות הלוגיסטיות של DP World, מהווה הזדמנות עסקית עבור כולם, ללא קשר למיקומם.

-סוף ההודעה-
כיתובי תמונות:

Jafza הגדיל מאמצים כדי לתמוך במגזר העסקים הקטנים והבינוניים (SME) שנפגעו ממגפת הקורונה

שאלות מהתקשורת לגבי Jafza, יש להפנות אל:

נואל דייויד פרנסיס עבד א-רחמן מהאנה
מנהל - יחסי ציבור ומדיה מנהל - יחסי ציבור ומדיה
תקשורת תקשורת
DP World אזור UAE DP World אזור UAE
טל: 8897739 ‏4 ‏971+ טל: 7913 ‏889 ‏4 ‏971+
נייד: 4039833 ‏56 ‏971+ נייד: 0123 ‏699 ‏52 ‏971+
[email protected]
[email protected]

אודות Jebel Ali Free Zone (Jafza)

Jafza הוא אחד מאזורי הסחר החופשי המובילים בעולם,מקום מושבן של למעלה מ-8,000 חברות רב לאומיות. 23.9% מזרם ההשקעות הזרות הישירות בדובאי מושקע ב-Jafza, והוא מספק תעסוקה ללמעלה מ-135,000 איש באיחוד האמירויות הערביות. ב-2019 חולל Jafza היקפי סחר בשווי של 99.5 מיליארד דולר.

נמל ג'בל עלי ואזור הסחר החופשי שלידוממוקמים במיקום אסטרטגי, בצומת הדרכים המרכזית של האזור, והם מספקים גישה לשווקים המונים למעלה מ-3.5 מיליארד בני אדם; הם יוצרים מרכז רב-אמצעים משולב, שמציע קישוריות ימית, אווירית ויבשתית ומשלימים אותו מתקני לוגיסטיקה נרחבים. ‎33.4% מהתל"ג של דובאי בשנת 2017, מקורם בנמל ובאזור הסחר החופשי.

Jafza הוא מרכז העסקים המוביל הממוקם בין אסיה, אירופה ואפריקה, ומחבר בין כמה משווקי הייצור והצרכנות שצומחים בקצב הגבוה ביותר בעולם.Jafza מתמקד בקשרי לקוחות ארוכי טווח, בבניית בריתות עם משקיעים גלובליים ובמתן תשתית ותמיכה ברמה עולמית עם למעלה מ-30 שנות ניסיון.Jafza מפעיל יוזמות ושירותים מבוססי איכות שמעניקים ערך מוסף, והוא גם גוף שמאפשר הזדמנויות עסקיות ושמציע ללקוחותיו גישה קלה ויעילה להזדמנויות עסקיות משמעותיות באזור.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- PITCH MEDIA.