מפרסם: FC-קבוצת פיליזר תקשורת
תאריך: 23/11/2020 17:18
נושא: חינוך
מנחים - הקול בראש
מנחים - הקול בראש
לגעת בפיתה
לגעת בפיתה
הודעה לעיתונות

בבית הספר גימנסיה דרכא גילו ש"הקול בראש"

בבית הספר דרכא גימנסיה פתחו החודש את תכנית 'הקול בראש' של 'לגעת בפיתה', המעודדת את התלמידים להתגייס לשירות משמעותי בצה"ל, תוך מיצוי הפוטנציאל ופיתוח חוסן ומיומנויות מנטליות

החודש התחילה תכנית שקיימת בה הזדמנות חד פעמית לקחת חלק בתהליך שונה בנוף החינוכי, הבא לסייע לתלמידים ותלמידות המעוניינים בשירות צבאי משמעותי, לפרוץ קדימה ולפתח קשיחות מנטלית דרך למידה חווייתית. בין הנושאים אותם התלמידים לומדים הם ויסות לחץ, בניית תרבות אישית וארגונית, עבודת צוות, 'מולטיטאסקינג' והתמודדות עם עומס משימות.
התכנית הינה ייחודית מאוד שכן היא מביאה לכיתת הלימוד כלים ושיטות הכשרת לוחמים ביחידות מובחרות וספורטאי עלית מקצועיים.
המנחה שמעביר את התוכנית הינו גיא מזרחי, בעברו ספורטאי הישגי, יוצא יחידה מיוחדת, בוגר תואר שני בפסיכולוגיה של הספורט וכיום עוזר לספורטאים, ללוחמים ביחידות מיוחדות, לארגונים ולבני נוער לעצב מנטליות מנצחת להצלחות בחיים.
מדברי המנהלת מיכל חזן: "המוטו של גימניסה דרכא היא עשייה חינוכית המבוססת על ערכים. אחד מהיעדים בחט"ע היא הכנה לצה"ל על מנת להגדיל את מספר הבוגרים המתגייסים לשירות משמעותי. הרצון הוא שהגיוס לשירות משמעותי יהיה מתוך הכרה שזו זכות לשרת את המדינה על הצד הטוב ביותר. לשם כך קיימנו פורומים שונים עם נציגות מעיריית קריית מלאכי, רשת דרכא משרד החינוך והצוות החינוכי על מנת לבנות תכנית מקיפה שתתאים לצורכי ביה"ס. הנני בטוחה כי בסוף שנת הלימודים נקצור את הפירות של הזרעים שזרענו יחדיו".
אודות רשת דרכא
דרכא היא רשת בתי ספר תיכוניים שהוקמה בתמיכת משרד החינוך ובעידודו על מנת לחזק את בתי הספר בפריפריה הגאו-חברתית במדינת ישראל, בדרכם להיות מוסדות חינוך מובילים בתחום החינוך העל יסודי. מנתונים שפורסמו על ידי משרד החינוך בשנים האחרונות עולה כי רשת דרכא מדורגת במקום הראשון כרשת החינוך המובילה בישראל.
רשת בתי הספר דרכא כוללת בתי ספר מקהילות שונות בחברה הישראלית ופועלת לחיזוק המרקם החברתי במדינת ישראל. הרשת מלווה במועצה ציבורית הכוללת אנשי רוח, חינוך ועשייה מובילים בחברה הישראלית.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- FC-קבוצת פיליזר תקשורת.