צילום יוגב יעיש
צילום יוגב יעיש
צילום אמיר שימור (זאבי רוט
צילום אמיר שימור (זאבי רוט
הודעה לעיתונות

הלהיט החדש במגזר - רב לכל ילד

הלהיט החדש במגזר - רב לכל ילד בשיחת ווטסאפ

אופנה חדשה וייחודית החלה במגזר הדתי- רב לכל ילד גן. המיזם החל בפרוייקט הייחודי של עמותת "רב גן" וצברה כבר מאות מנויים מהארץ ומחו"ל בפחות מחודש מהרגע שעלתה לאוויר.

מה זה המיזם הזה? הורים רבים שמו לב כי אחת מהבעיות המרכזיות של חינוך בימי קורונה היא העניין החברתי. אצל ילדים הכישורים החברתיים לא מספיק מפותחים וההגבלות החברתיות שכופה התקופה מקשים עוד יותר – זה נכון לילדים בכל הגילאים אך קריטי בגילאים הצעירים ובפרט בגיל הרך שהפתרון של הזום לא מתאים ולא מותאם להם.
מיז רב גן אונליין עונה בדיוק על כאב זה – מדובר על קבוצה של אנשי חינוך שעברו הכשרה של שנה ובדרך כלל מעבירים פעילויות בגני הילדים ובתקופה זו התאימו עצמם לדיגיטל. המיזם שבנו מאפשר קשר אישי –אחד על אחד- בין הילד לרב. הילד מקבל הודעות שהן בעצם הצגות תיאטרון קצרות אליהן מגיב בהודעה חוזרת (קולית) והשיח ממשיח משם..

הורים שהתנסו בפעילות בסגר הקודם יחד עם ילדיהם מספרים שמעבר להנאה שהילדים חוו ,בזכות היחס האישי , חל גם שיפור עצום בהתנהגות הילדים וביכולת ההתבטאות שלהם.

סיפורו של היזם מרתק לא פחות - מעבר מדיגיטל לחינוך - לפני עשר שנים זאבי רוט היה יזם הייטק מצליח עם חנות אופנה דיגיטלית ראשונה מסוגה שמכרה מגוון מוצרים במחירים נמוכים לחובבי אופנה. בעקבות משברים אישיים סגר את מיזמי הדיגיטל שפיתח וגילה את יכולותיו כפיתום מוכשר (מדבר מהבטן) , לאחר שסרב להצעות להופיע בתוכניות גילוי כשרונות שונות , החל לעבוד בגני ילדים וגילה את ההנאה שבעולם החינוך.

הוא הקים את עמותת "רב גן" שמטרתה להעניק שעה חווייתית בגנים המבוססת על ערכים ותכנים יהודיים והמון יחס אישי לילד כפרט וההצלחה הייתה בשיאה עם מאות גנים רשומים בכל הארץ.

מגפת הקורונה יצרה משבר - שערי הגנים נסגרו בפני המפעילים החיצונים והעמותה הפסיקה פעילותה.
זאבי רוט שזו הזדמנות לשלב את שתי האהבות שלו – דיגיטל וחינוך- הוא הבין שפתרונות הזום אינם יעילים לילדי גיל הרך ויצר מיזם חדש ומותאם במיוחד להם "רב גן אונליין" – מיזם המאפשר קשר אישי ,אחד על אחד, בין הילד ל"רב גן" שלו. המיזם יצר הזדמנויות חדשות ופתח את התכנים האיכותיים והערכיים גם לקהלים נוספים – ציבור כללי חילוני ומשפחות מחו"ל המחפשות את הקשר הקהילתי והערכי לילדיהם.

לפרטים והתנסות במיזם :
[ https://www.ravgan.co.il/
]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרן חמיאל- שיווק בשקפקפים.