מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 13/01/2021 11:22
נושא: טכנולוגיה והייטק
.
.
הודעה לעיתונות

רד האט תרכוש את חברת האבטחה מבוססת-קוברנטס StackRox

עם StackRox מחזקת רד האט את יכולת הלקוחות לבנות, לפרוס ולהריץ יישומים באופן מאובטח יותר ברחבי הענן ההיברידי הפתוח

רד האט, הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על כוונתה לרכוש את StackRox – חברה מובילה וחדשנית בתחום אבטחה Kubernetes-Native. על ידי הבאת יכולת StackRox את Red Hat OpenShift – פלטפורמת קוברנטס ארגונית המובילה בתעשייה, רד האט תחזק את החזון שלה לאספקת פלטפורמה הוליסטית יחידה המאפשרת למשתמשים ללבנות, לפרוס ולהריץ באופן מאובטח כל יישום ברחבי הענן ההיברידי הפתוח כולו.

אבטחת קונטיינרים היא אבטחת לינוקס. רד האט מובילה כבר מזמן באבטחה עבור פתרונות קוד פתוח ארגוניים, החל ממערכת הלינוקס הארגונית RHEL ובהמשך פיתוח תקנים חדשים לאבטחת סביבות Cloud-native שפותחו במיוחד עבור הענן. על בסיס יסודות אלה נוקטת OpenShift בגישה של שכבות (layered) לאבטחת קונטיינרים, משלבת אבטחה לאורך כל מחזור חיי הקונטיינר, מבנייה דרך פריסה והרצה בסביבות קריטיות.

דרך רכישה זאת מרחיבה רד האט את הובלתה באבטחה, ומוסיפה את היכולות המשלימות StackRox לחיזוק אבטחה אינטגרטיבית ברחבי מערך הענן ההיברידי הפתוח שלה, עם פשטות ועקביות גדולות יותר. עם StackRox תתמקד רד האט בשינוי האופן בו עומסי עבודה ייעודיים לענן מאובטחים על ידי הרחבת ושכלול הבקרות הטבעיות של קוברנטס, כמו גם העברת משימת בניית האבטחה לתוך בניית קונטיינרים ושלב CI/CD, כדי לספק פתרון מגובש עבור הגברת אבטחה וייעול מערך ה- IT הכולל לאורך מחזור החיים.

StackRox הוקמה ב- 2014 במטרה להמציא מחדש אבטחה ארגונית. במהלך השנים האחרונות התמקדה באבטחת קוברנטס, עם הבידול של פלטפורמת אבטחה שהינה Kubernetes-native. כך יכולים ארגונים לפקח ולאכוף מדיניות ביתר קלות, תוך שימוש בגישת קוברנטס עבור הרחבת יישומיהם תוך שמירה על האבטחה ההכרחית.

בנוסף ל- OpenShift תמשיך StackRox לתמוך בפלטפורמות קוברנטס אחרות, כולל שירות EKS של אמזון, שירות הקוברנטס AKS של מיקרוסופט, ומנוע הקוברנטס GKE של גוגל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.