הודעה לעיתונות

אריסטה השלימה פריסת רשת תקשורת חדשה במטה החדש של בזק בחולון

המעבר של חברת בזק ממשרדיה בתל אביב למטה החדש שלה בחולון נתן את האות לשדרוג כולל של תשתית התקשורת הפנימית ולהטמעת ארכיטקטורה וטכנולוגיות תקשורת חדשות. לאחר בדיקות מקיפות שנמשכו מספר חודשים בחרה בזק בחברת אריסטה נטוורקס (Arista Networks) לביצוע הפרויקט ולהטמעת פלטפורמת התקשורת והניהול Arista Network Cognitive Campus ובמערכת Arista CloudVision בבניין המטה החדש בחולון, המשרת את אלפי מנהלי ועובדי החברה. הפרויקט כולל היקף ציוד גדול מאוד, שהוטמע במהירות שיא במהלך רבעון 4 לשנת 2020.

במסגרת הפרויקט, בזק הציבה לעצמה כיעד לעבור מרשת Layer 2 לרשת Layer 3, המצוידת ב-IP fabric ובטכנולוגיות EVPN ו-VXLAN. תוך פחות מחודש הצליחו צוותי בזק ואריסטה ישראל להתקין בבניין החדש 300 מתגים מסוגArista 720XP Cognitive Campus PoE Leaf Switches ונקודות גישה אלחוטיות AP’s, המציעים מגוון רחב של חלופות תקשורת למחשבי דסקטופ, התקני PoE והתקני IoT.

אלדד פיילס, מנהל אגף הנדסה וסייבר, חברת בזק: "הפתרון של אריסטה סיפק לנו יכולת לבצע פריסה מהירה באמצעות אוטומציה בשילוב נראות ברמה גבוהה. הוא חסך לנו זמן רב ועמדנו ביעדים, שכללו את העברת הארגון כולו למטה החדש במועד שהוגדר. מערכת CloudVision מספקת לנו נקודת תצפית אחת ואחודה לרשת מקצה לקצה - ובשילוב עם האוטומציה מקצה לקצה השגנו יתרונות משמעותיים על פני המערכת הישנה, כולל יתרונות מוחשיים רבים. לאור הצלחת הפרויקט החליטה בזק להתקין את פתרונות אריסטה גם בחלק מהדאטה סנטרים שלה".

גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה ישראל: "ארגונים גדולים יכולים לבצע כיום קפיצת מדרגה ברשתות התקשורת שלהם בקלות ובמהירות וליהנות משלל יכולות חדשות הנדרשות כיום בסביבת עבודה מודרנית ותובענית. יכולות הניהול המתקדמות שאנו מציעים לרשתות הנייחות והאלחוטיות, באמצעות מסך אחד בלבד תורמות לכדאיות הכלכלית של התפעול השוטף, שהוא שיקול מרכזי כיום בהתנהלות הכספית של ארגונים".

מערכת הניהול של אריסטה Cognitive Management Plane יחד עם מערכת CloudVision מספקות יכולות עשירות לניהול, בקרה וטלמטריה המתפרסות על פני הרשת הנייחת והאלחוטית גם יחד. הן מפשטות ומשלבות אוטומציה בתהליכי הפריסה והתחזוקה של תשתיות התקשורת וכן יכולות ניטור וניהול של המשתמשים, האפליקציות והמכשירים.
ההתקנים החדשים מספקים שירותי ניהול חשמל בתקן 802.3af/at/bt המספקים 60W לכל פורט RJ45 .הפתרון מאפשר קצב תעבורה בטווח שנע בין 10Mbps ל-100Gbps. רשת ה-Wi-Fi החדשה מבוססת על נקודות הגישה לתקשורת אלחוטית מסדרת Arista C-130 המנוהלות על ידי מערכת הניהול האחודה CloudVision.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.