יחידות ההסקה של חברת דקוהיט - ספינת הדגל של מערכות החימום החשמליות בישראל
יחידות ההסקה של חברת דקוהיט - ספינת הדגל של מערכות החימום החשמליות בישראל
מערכות חימום דקוהיט לחדרי שינה
מערכות חימום דקוהיט לחדרי שינה
מוצרי דקוהיט - רמת עיצוב גבוהה
מוצרי דקוהיט - רמת עיצוב גבוהה
מראה מחממת של חברת דקוהיט
מראה מחממת של חברת דקוהיט
מכשיר חימום לייבוש מגבות
מכשיר חימום לייבוש מגבות
הודעה לעיתונות

טכנולוגיית חימום חשמלית מתקדמת מצרפת כבשה את שוק מערכות ההסקה בישראל

== חברת דקוהיט מדווחת על הזמנות חדשות להתקנה מערכותיה בכ 5000 יחידות דיור בשווי של 40 מיליון ₪, ועל 10,000 יחידות דיור בהן הותקנו מערכות חימום באזור ירושלים בשנים האחרונות
==

מערכת הסקה חשמלית "דקוהיט" הפכה בשנים האחרונות לאמצעי החימום הנפוץ ביותר בבניה חדשה בירושלים והסביבה.

חברת דקוהיט מדווחת כי הצליחה להפוך את מערכות החימום שלה לאמצעי החימום המוביל בפרויקטים של בניה רוויה באזור ירושלים. מערכות החימום וההסקה חשמלית של "דקוהיט", הוכיחו את יעילותן הגבוהה, כאשר בשנים האחרונות מותקנות מערכות אלו בכ 2000 יחידות דיור לשנה ועד כה הותקנו המערכות בסה"כ בכ 10,000 יחידות דיור באזור ירושלים בלבד.

מוצרי "דקוהיט" הם המילה האחרונה בתחום החימום הביתי, מוצרי עלית המיובאים מצרפת ומותקנים באלפי יחידות דיור באזור ירושלים בפרט וברחבי הארץ בכלל.

יתרונה הגדול של המערכת החדישה מצרפת הוא בחיסכון כספי אדיר בעלויות החימום בצד יעילות חימום גבוהה במיוחד, בטיחות מרבית ועיצוב צרפתי יוקרתי.

מנכ"ל חברת דקוהיט, אריאל בר אשר, מסר כי מערכת ההסקה של דקוהיט זוכה להצלחה גדולה ברחבי הארץ ובמיוחד באזור ירושלים וסביבותיה. לדבריו נחתמו השנה חוזים והזמנות להתקנה מערכות "דקוהיט" ב 5000 יחידות דיור בשווי כולל של כ 40 מיליון ₪. עוד מסר בר אשר כי בשנת 2020 נחתמו חוזים להתקנת מערכות דקוהיט בכ2000 יחידות דיור חדשות הנבנות באזור ירושלים, מרביתם בפרויקטים של "בנייה רוויה" וכן במגזר הציבורי והפרטי באזור ירושלים , מבשרת והסביבה. בין השאר הותקנו מערכות החימום של דקוהיט בפרויקטים של חברת "שיכון ובינוי", "אשטרום", "אפריקה ישראל" וכן בפרויקטים 'טופ ארנונה', 'סביוני ארנונה', 'ארנונה פלייס', 'סביוני רמת שרת, 'מצפה רמות', וכן במאות יחידות דיור במבשרת, בהר חומה, בגבעת זאב, בצור הדסה, באפרת, ברמות הירוקה ועוד.

בנוסף הותקנו אלפי יחידות חימום והסקה חשמלית במוסדות של עיריית ירושלים, בתי ספר בבירה דוגמת ביה"ס הדו- לשוני, ביה"ס בצור באהר וביה"ס התיכון המסורתי, ישיבת פורת יוסף, מלון הבוטיק 'אלגרה' בעין כרם ועוד.

מערכת ההסקה היעילה והירוקה של ' דקוהיט' , ספינת הדגל של מערכות החימום הביתית, מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת המורכבת ממספר יחידות חימום הפזורות בדירה ומותאמות מבחינת ההספק, הגודל והעיצוב לחלל אותו הן נדרשות לחמם. כל יחידה מתפקדת באופן עצמאי וכוללת מצג בקרה נפרד לקביעת עוצמת החום ומצב ההפעלה של כל מכשיר ומכשיר. החימום אשר מופק ללא כל להט או בעירה אינו גורם לשריפת החמצן בחלל ואינו מייבש את האוויר כך שתחושת החום המתקבלת הינה טבעית, נוחה ונעימה. המערכת בטיחותית ועומדת בתקנים האירופיים והישראלים המחמירים ביותר.

ההצלחה הרבה לה זוכה דקוהיט בבניה הרוויה ובמגזר הפרטי והציבורי נובעת בין השאר גם מרמת העיצוב הגבוהה של יחידות ההסקה בשילוב עם בטיחות גבוהה והעדר צורך בתשתית מוקדמת. יחידות החימום המותקנות בדירה הופכות לפריט עיצובי, ומחירן אשר נע מזול ועד יקר (החל מ­ 1200 ₪ ליחידה סטנדרטית) הופך אותן למוצר יוקרתי ואטרקטיבי לכל דירה, משרד וחלל הזקוק לחימום. מהנהלת חברת דקוהיט נמסר עוד כי בדיקה רשמית שנערכה על ידי אגף ניהול משאבי תשתיות במשרד התשתיות מעלה כי ההוצאות לחימום דירה ע"י ההסקה החשמלית של חברת דקוהיט נמוכות משמעותית ובעשרות אחוזים מהוצאות לחימום דירה ע"י מערכות תנורי סולר למיניהן, מערכות יונקרס וגז, חימום תת ריצפתי חשמלי או תנורי קמין מנפט.

לפרטים נוספים באתר https://decoheat.co.il/ או בטלפון: 1-800-200-262

יחסי ציבור: "רב תקשורת": 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.