.
.
מוחמד דראושה
מוחמד דראושה
הודעה לעיתונות

המפלגה הדמוקרטית הערבית הכריזה היום על תמיכה במפלגת "מען – יחד לעידן חדש", בראשותו של מוחמד דראושה, בבחירות לכנסת ה-24

בכינוס שנערך היום ב-נצרת הכריז זידאן באדרן, מזכ"ל המפלגה, על תמיכתה במען והצהיר כי כל 43 סניפי המפלגה הפזורים ברחבי הארץ ואלפי הפעילים שלה יעמדו מעתה לרשות פעילות השטח של מען. מהכינוס נעדר חבר הכנסת לשעבר ויו"ר המפלגה, טאלב א-סאנע, בשל אבל במשפחתו, אבל שלח את ברכותיו. א-סאנע אירח בשבוע שעבר את דראושה בביתו.

המפלגה הדמוקרטית הערבית (מד"ע) הוקמה בכנסת ה-11 על ידי ח"כ עבד אל-והאב דראושה אשר פרש ממפלגת העבודה. בכנסת ה-13, אחרי שממשלתו של יצחק רבין חתמה על הסכם אוסלו וש"ס פרשה מן הממשלה, היתה זו מד"ע אשר תמכה בממשלה מבחוץ והצביעה יחד איתה בכל הצבעות האי אמון ובכך מנעה את הפלת הממשלה.
מאז 2013 אין למפלגה הערבית הדמוקרטית ייצוג בכנסת, אך היא המשיכה להתקיים בראשותו של א-סאנע ונציגיה המשיכו להתמודד ברשויות המקומיות ברחבי הארץ.

יו"ר מען מוחמד דראושה: "אני מודה לראשי המפלגה הדמוקרטית על האמון והתמיכה ואני שמח שאלפי הפעילים והתומכים של המפלגה מצטרפים אלינו. אני מאמין שנייצג אתם בכבוד בכנסת ובממשלה הבאה שתקום ונדאג להביא אל קדמת הבמה את הסוגיות הבוערות של החברה הערבית שחייבות טיפול מעמיק ומידי, ובעיקר הסוגיות החברתיות כלכליות".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.