ניר בר-נתן    צילם רומן בויצוב
ניר בר-נתן צילם רומן בויצוב
לוגו אסקיולינק
לוגו אסקיולינק
לוגו ORCA
לוגו ORCA
הודעה לעיתונות

חטיבת הסייבר של קבוצת SQLink חתמה הסכם שת"פ מקצועי עם ORCA

נפח השוק המוערך לשירותים אלה נאמד בכמה מיליוני שקלים לשנה

CyberLink מקבוצת SQLink, הודיעה היום כי חתמה על הסכם שת"פ מקצועי עם חברת ORCA. במסגרת ההסכם תבצע אסקיולינק Product to Market אופטימלי לשירות ה-Cloud Security המנוהל של חברת ORCA בשוק הישראלי, לפתרון בתצורת SAAS.

ניר בר נתן, CISO & Director of Cyber Security Services בקבוצת אסקיולינק, אומר: "המוצר בתצורת SAAS מעניק מבט מעמיק מאד על רמת האבטחה של כל הנכסים בסביבות הענן Azure / AWS / GCP, מרמת ה- Account ופנימה, עד הרמה של מערכת ההפעלה והתשתית האפליקטיבית, זיהוי חולשות, זיהוי נוזקות, ניטור מידע אישי רגיש (PII) וחולשות עליו, זיהוי Lateral Movements, זיהוי חריגה בהגדרות ביחס למדיניות ועוד".

קהל היעד לשירות ולפתרונות אלה הינם כל החברות המחזיקות פלטפורמות IAAS ו-PAAS באחד משלושת סביבות הענן שהוזכרו לעיל, חברות המחזיקות מידע רגיש או כפופות לרגולציות ותקנים המחייבים אותם ליישם ניטור זיהוי חולשות בנכסים מחזיקי מידע, או כאלה הקשורים בתקשורת לנכסים רגישים אחרים. עוד בקהל היעד לשירות: כל החברות שיצאו לענן ולא התאימו עדיין את אופן ההסתכלות שלהם על אבטחת המידע לסביבת הענן, השונה מהותית מאבטחת מידע On Premise ברשת הארגונית. שיתוף הפעולה בין שתי החברות יאפשר לשדרג את הפתרונות והשירות המוצעים על ידם.

גיל גרון מחברת ORCA, אומר: "אסקיולניק בחנה לעומק את הפתרונות המוצעים לשוק הישראלי. אסקיולינק מצאה כי הפתרון שלנו הינו המתאים ביותר, הן לחברות עם עשרות שרתים בענן, כמו גם לחברות גדולות יותר. אנחנו מאוד גאים שאסקיולינק בחרה את המוצר שלנו. ORCA מביאה מערכת עם ערך מוסף אמיתי ותוצאות מוכחות בנראות של סביבת הענן. חשוב לציין כי כבר בשלב התחלת הטמעה בארגון נחשפות חולשות שצוותי התשתיות ואבטחת המידע לא היו מודעים להם ושתוקנו במהרה והם התגלו בזכות הנראות ההוליסטית של המערכת שלנו, שמעניקה מבט Defense Depth ולא רק מבט אנמי מלמעלה".

אודות SQLink
קבוצת SQLink, מחברות התוכנה הגדולות בישראל, ספקית פתרונות ושירותים במגוון עולמות הטכנולוגיה.

החברה מציעה ללקוחותיה מערך מקיף ועדכני של שירותים מתקדמים בעולמות של טכנולוגיה ופיתוח, דיגיטל, BI ואנליטיקה, בדיקות ואוטומציה, אבטחת מידע, יועצים ומומחים, תשתיות והכשרות טכנולוגיות.
קבוצת SQLink מונה כ-2,500 מומחים ויועצים מכל תחומי ה-IT והפיתוח.

אודות Orca Security
אורקה סקיוריטי היא החברה המובילה בהגנה מובנית לשירותי ענן. אורקה מספקת הגנה רוחבית ומלאה על שירותי הענן כפלטפורמה על גבי AWS Azure ו GCP . באמצעות הפלטפורמה של אורקה ניתן למצוא חולשות, וירוסים, מידע רגיש חשוף וסכנות בעקבות קונפיגורציה תוך דקות וללא התקנה של תוכנות קצה. כמו כן בעקבות הגישה ההוליסטית של הפלטפורמה והסתכלות על החשיפה של הארגון כגרף, מסוגלת אורקה לסנן יותר מ 99.5% מהתראות האבטחה באופן אוטומטי.
אורקה הוקמה בסוף 2018 וגייסה מאז יותר מ 82 מיליון דולר מקרנות מובילות ונמצאת בשימוש על ידי ארגונים רבים בישראל וברחבי העולם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.