מפרסם: PITCH MEDIA
תאריך: 24/02/2021 16:51
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

Planview האמריקאית משלימה את רכישת החברות Clarizen הישראלית ו - Changepoint במטרה להפוך את החברה המשולבת למובילה העולמית

== בעקבות המהלך, החברה המשולבת תעסיק כ – 1,000 עובדים, עם מעל 4,500 לקוחות ארגוניים ולמעלה מ – 1.3 מיליון משתמשים
גרג גילמור, מנכ"ל Planview: "הפעילות של Planview בישראל תמשיך להיות מרכיב מרכזי ביכולות שלנו להפוך ספקית גלובלית מובילה של פתרונות PPM ו – Agile ונמשיך להשקיע בכך גם בעתיד".
==

חברת Planview, ספקית עולמית מובילה בתחום ניהול תהליכי עבודה ארגוניים, מכריזה על השלמת רכישתן של Clarizen הישראלית ושל Changepoint, שתי חברות מובילות בתחום ניהול פרויקטים ארגוניים משותפים (PPM). בעקבות המהלך, החברה המשולבת תהפוך למובילה בתחום זה ותעסיק כ– 1,000 עובדים, עם מעל 4,500 לקוחות ולמעלה מ -1.3 מיליון משתמשים בעולם.
"לאורך שלושה עשורים, Planview הייתה החלוצה והמובילה באופן בו החברות הטובות ביותר ניהלו ותכננו את תהליכי העבודה הארגוניים שלהן," מסר גרג גילמור, מנכ"ל Planview. "כעת, Planview, Clarizen ו – Changepoint יציעו יחד מערך פתרונות שלם לארגונים ויספקו לחברות יכולת ויזואלית ואת הגמישות הנדרשת כדי להוביל חדשנות ארגונית, לבצע ולעמוד ביעדים אסטרטגיים ולממש הזדמנויות. אנו נרגשים לקדם בברכה את שתי החברות למשפחת Planview המורחבת."
חברת Clarizen כוללת כ-170 עובדים, מהם כ-70 בישראל. מהחברה נמסר כי בעקבות המהלך, מגמת גיוס העובדים בישראל תימשך והכוונה היא אף להרחיב אותו במהלך החודשים הקרובים.
לדברי גילמור, "מערך הפתרונות המשולב של Planview, Clarizen ו – Changepoint ישפר בצורה ניכרת את תהליכי העבודה של הלקוחות שלנו. Planview תמשיך להשקיע בשווקים מרכזיים ברחבי העולם – כולל מרכז המו"פ של Clarizen בישראל. הפעילות של Planview בישראל תמשיך להיות מרכיב מרכזי ביכולות שלנו להפוך לספקית עולמית מובילה של פתרונות PPM ו – Agile ונמשיך להשקיע בכך גם בעתיד".
לקוחות Planview, Clarizen ו – Changepoint יוכלו מעתה ליישם שירותים משולבים לניהול פרויקטים (PMO), ניהול פרויקטים ארגוניים משותפים (PPM) ואוטומציה של שירותים מקצועיים (PSA). מערך פתרונות זה יספק כלים ומשאבים טובים יותר לתכנן ולבצע מהלכים אסטרטגיים מרכזיים בארגון. השילוב יחולל שינוי בשוק וכבר זכה לתגובות נלהבות מצד הלקוחות.
אופי העבודה השתנה בצורה ניכרת בשנים האחרונות וגרם לדרגי ניהול בתחומים שונים לבצע חשיבה מחודשת על האופן בו הארגונים שלהם יכולים לתכנן, לבצע ולהעצים צוותי עבודה בסביבה הדיגיטלית. שינוי זה מיקד את החשיבות ואת הערך האסטרטגי ביישום מערך פתרונות כולל של יכולות Portfolio Management, Work Management ו – Enterprise Agile Planning כפי שבא לידי ביטוי לאחרונה מיזוגים, תהליכי הנפקה ורכישות של שחקנים בולטים בתחום. הרקורד העשיר של Planview ומהלכי הרכישה של שתי החברות, Clarizen ו– Changepoint, מספקים יחד חבילה מקיפה של פתרונות המציבים אותה בעמדה מובילה בשוק העולמי.
"מגמת הרכישות והמיזוגים בתחום מעידה על הצורך הגדל של חברות לאמץ כלים ולנהל את האופן בו הן פועלות, במיוחד על רקע השינויים המהירים בכלכלה העולמית ובסביבה התחרותית", מסרה מלינדה בלאו, מנהלת מחקר Agile ALM, Quality and Portfolio בחברת IDC. "צורך זה ילך ויגדל גם בעתיד. רכישה כפולה זו מצד Planview היא מרגשת במיוחד ותאפשר לה להתרחב במספר שווקים במקביל ואנו צופים כי שילוב חברות זה ימצב אותה היטב בשלב הנוכחי וגם בעתיד."
מהלך זה מתבצע זמן לא רב לאחר ש – Planview נרכשה בדצמבר 2020 על ידי TPG Capital ו – TA Associates בהשקעה שנועדה למקד את התרחבותה בשוק ה- Agile וה – PPM. המהלך הנוכחי הוא עסקת הרכישה הגדולה ביותר שביצעה Planview ומשקף שלב משמעותי באסטרטגיית הצמיחה של החברה לשנת 2021.
Planview מסכמת את השנה הפיננסית הטובה ביותר של החברה. הרבעון הרביעי היה הרבעון הטוב ביותר שלה מאז ומעולם וכלל את העסקה הגדולה ביותר שלה. כמו כן, נרשם גידול מואץ בקצב המשתמשים בפתרונות ה - – Planview Lean Agile Delivery שלה.

אודות Planview
חברת Planview ממוקדת ביכולת לאפשר לארגונים לבצע טרנספורמציה בקצב העבודה המהיר והמשתנה תכופות. הפתרונות של החברה מאפשרים לארגונים לנווט במסע זה ולהאיץ תהליכים אסטרטגיים בתפיסה ארגונית כוללת. מערך הפתרונות של החברה לניהול תהליכי עבודה ארגוניים יוצר סביבה ממוקדת תוצאות אסטרטגיות ומאפשר להשיג תוצאות גבוהות אשר מעצימות את עבודת הצוות. הפלטפורמה של Planview מאפשרת ללקוחותיה לספק מוצרים ושירותים חדשניים יותר ותחרותיים מבוססי חווית לקוח.
מטה החברה פועל באוסטין, טקסס והיא מעסיקה מעל 1,000 עובדים ותומכת ב – 4,500 לקוחות ו – 1.3 מיליון משתמשים ברחבי העולם.
לפרטים: www.planview.com.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- PITCH MEDIA.