נורית קנר - יהב. צילמה: מיטל אזולאי
נורית קנר - יהב. צילמה: מיטל אזולאי
SQLing Logo
SQLing Logo
הודעה לעיתונות

SQLink מינתה את נורית קנר-יהב למנהלת אחריות תאגידית וקשרי ממשל

קבוצת SQLink, מחברות התוכנה הגדולות בישראל, מינתה את נורית קנר - יהב למנהלת אחריות תאגידית וקשרי ממשל של הקבוצה. מינוי זה הינו בנוסף לתפקידה הנוכחי של קנר - יהב כמנהלת פיתוח עסקי בורדיירקטור

"האחריות התאגידית הינה חלק מה-DNA הארגוני של קבוצת SQLink מזה שנים רבות", אומר גלעד רבינוביץ, מנכ"ל הקבוצה. "כחברת IT הפרטית והגדולה בישראל אנו מייחסים חשיבות רבה לכלל מחזיקי העניין, ביניהם: עובדים ובני משפחותיהם, לקוחות, ספקים, קהילה וחברה. מגיפת הקורונה חידדה אצלינו את האחריות העצומה כחברה שמעסיקה כ-2,500 עובדים במשק הישראלי, כמו גם לתעשיית ההיי-טק המקומית כולה".

במסגרת תפקידה זה תתמקד קנר – יהב בשלושה תחומים מרכזיים: סביבה, חברה וממשל. היא תהייה אחראית על מגוון תחומים ושירותים, מתוך ראייה עסקית הוגנת ותרבות ארגונית אחראית לניהול המחוייבות לאחריות סביבתית ולעקרונות של קיימות.

קנר - יהב תפעל עם צוות משאבי האנוש של הקבוצה בנושאים של גיוון, פיתוח הון אנושי, איזון בין העבודה לבין הפנאי וביטחון תעסוקתי. זאת ועוד; ניהול תחום האחריות החברתית, פילנתרופיה והתנדבות, השקעה ומעורבות בקהילה וקידום דגל חברתי לארגון, לצד קשרי ממשל.

אודות SQLink

קבוצת SQLink, מחברות התוכנה הגדולות בישראל, ספקית פתרונות ושירותים במגוון עולמות הטכנולוגיה. החברה מציעה ללקוחותיה מערך מקיף ועדכני של שירותים מתקדמים בעולמות של טכנולוגיה ופיתוח, דיגיטל, BI ואנליטיקה, בדיקות ואוטומציה, אבטחת מידע, יועצים ומומחים, תשתיות והכשרות טכנולוגיות.

קבוצת SQLink מונה כ-2,500 מומחים ויועצים מכל תחומי ה-IT והפיתוח.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.