הודעה לעיתונות

הכירו את ניוז דיירקט – הפלטפורמה החדשה להפצת הודעות לעיתונות בחו"ל וחשיפה תקשורתית של חברות וטכנולוגיות ברחבי העולם

News Direct, חברה חדשה בתחום הפצת הודעות PR משנה את כללי המשחק עבור חברות ציבוריות ופרטיות ברחבי העולם

News Direct הוקמה על ידי מנהלים בכירים בעלי ותק רב בתחום ויוצאי החברות הותיקות בתחום- Business Wire ו-PR Newswire (Gregg Castano - נשיא Business Wire לשעבר) אשר מכירים היטב את החסרונות והיתרונות של המערכות הוותיקות הקיימות ויישמו במערכת החדשה טכנולוגיות מתקדמות שלא קיימות אצל ספקי שירות אחרים.
המערכת מאפשרת שליטה מלאה בתוכן, שליטה בתזמון בזמן אמת, הפצה רחבה ורב ערוצית מקומית (ארה"ב) וגלובלית (אפשרות תרגום לשפות מקומיות), בעלויות המתחרות מול כל ספק אחר, תהליך זרימת עבודה מהדור הבא– שליטה מלאה ומיידית בתוכן ובתזמון שחרור הידיעות. הפצת מולטימדיה עצמאית – חידוש בלעדי שמאפשר להפיץ תמונות, וידאו או כל אינפוגרף עם כיתוב באופן עצמאי גם ללא הפצת ידיעת PR מלאה (ייחודי במערכת). תמחור קבוע ללא ספירת המילים המסורתית – ניתן לכלול בכל ידיעה כמות בלתי מוגבלת של מילים ללא תוספת של מחיר (כך למשל פרסום דוחות ומאמרים מתאפשר בעלות מינימלית). טכנולוגית בטיחות ואבטחת מידע בענן המובילה בתעשייה.
מעבר לכל, עלות מתחרה בכל ספק אחר בתחום - החידוש הגדול המאפשר לחברות גדולות כמו גם גם לחברות סטארט-אפ בעלות תקציב מוגבל חשיפה בארה"ב וברחבי העולם, הפלטפורמה מאפשרת הפצת הודעות חברה במחיר נמוך יחסית למקובל, הקבוע וידוע מראש - נתון חשוב בהתחשב בהודעות ארוכות במיוחד כגון דוחות פיננסים (בחברות ציבוריות), מאמרים וכד'.
לאחר הפצת הידיעה מתקבלים דוחות ניטור וביצוע מפורטים של הידיעה ברשת האינטרנט המציגים תוצאות ומופעי מדיה כולל ברשתות החברתיות.
ניתן להזמין הדגמה של המערכת בקישור: [https://www.newsdirect.com/request-demo ]
לאחרונה מונתה בישראל נציגות של News Direct.

לפרטים נוספים:
אביבה שורץ נציגת News Direct בישראל
[email protected]
052-3244769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אביבה שורץ יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי.