מבחר המבורגרים מיוחדים בשב תאכל
מבחר המבורגרים מיוחדים בשב תאכל
מנת סיסקה בשב תאכל
מנת סיסקה בשב תאכל
שי-לי בורגר בהכנה
שי-לי בורגר בהכנה
שף יותם בר ורעייתו טל - שב תאכל
שף יותם בר ורעייתו טל - שב תאכל
הודעה לעיתונות

טייק אווי "שב, תאכל – שף עד הבית" שזוכה להצלחה ופופולאריות, משדרג את תפריט ההמבורגרים והמיוחדים לקראת יום העצמאות

מיזם הטייק-אווי 'שב תאכל, שף עד הבית' בניהולו של השף יותם בר, משדרג בימים אלה את תפריט ההמבורגרים, המנות המיוחדות והתפריט העשיר לרגל יום העצמאות ולאחר חצי שנה של הצלחה בקרב הלקוחות.

הסניף החדש שנפתח לפני חצי שנה בדרך השלום 33 באבו גוש זוכה להצלחה גדולה ומשרת את לקוחותיו הרבים ממבשרת, הר אדר וישובי פרוזדור ירושלים. בזכות השירות היעיל והמהיר והאוכל הטעים הפך המיזם "שב תאכל" לטייק-אווי הכי פופולארי באזור.

בעקבות הקורונה הפכנו כולנו למכורים לטייק אווי. חיים על משלוחים. קל, פשוט, מפנק וחוסך בזמן. בשנה האחרונה נרשם גידול של 40 אחוז במשלוחי האוכל. המהפכה כאן והיא בעיצומה.

על מיזם הטייק אווי החדש, "שב תאכל" מנצח השף יותם בר, 16 שנה בתחום המזון, למד טבחות במכללת 'הדסה', שימש שף במסעדת 'מודרן' במוזיאון ישראל, בקפה 'איתמר' באורה ועוד מסעדות בירושלים ובתל אביב. במקביל שימש מרצה ב" מכללת השף" וכיום הוא גם יועץ קולינרי ועסקי בתחום עסקי מזון. לצידו רעייתו טל, קונדיטורית ושותפו אמיר איפרגן.

המיזם החדש "שב תאכל" התחיל כטייק אווי צנוע מהבית והמטבח של יותם בהר אדר והתרחב בהדרגה עד שהפך ללהיט החדש באזור שממשיך לצמוח ולגדול בהתמדה, לפיכך הוחלט גם על שדרוג התפריט לפי דרישת הלקוחות.

"שב תאכל" מציעה תפריט כשר (בהשגחת רבנות מבשרת ציון) של כריכים 'מושחתים' עם טעמים מיוחדים, המבורגרים בגדלים שונים, ארוחות עסקיות ומנות מיוחדות ובהם 'ארי קריספי' – שניצל חזה עוף בציפוי פריך ותערובת תבלינים, כריך 'סיסקה' - בשר בקר משובח שמתבשל לאורך זמן, שי-לי בורגר מבקר במשקל 200 גרם, סלופי ג'ו מבשר בקר טחון ברוטב ברביקיו צרוב על הפלנצ'ה, עראיס טבעוני ומנה משתנה בכל שבוע - 'ספיישל שף' ובהם המבורגר צ'ה גוורה, המבורגר צרפתי, המבורגר אמריקאי, מעורב ירושלמי ועוד. לצד המנות תוספות כגון צ'יפס, צ'יפס השף עם שום ושמיר, תפוח אדמה בתנור, סוכריות שום עם סוכר חום, סלט עוף קר ברוטב חמאת בוטנים ושקדים קלויים, סלט פלפלים קלויים ברוטב בלסמי וגם תוספות כגון ביצת עין בתיבול הבית, פטריות שמפניון,סלט פלפלים בתחמיץ וכמובן שתייה קלה לסוגיה והפתעות נוספות.

יותם בר: "הקונספט של המטבח והטייק-אווי הוא אוכל מנצח. 'תטעם, תבין'. אנחנו מציעים אוכל טעים, איכות לא מתפשרת, מוצרים טריים, ניקיון, אוכל ברמה של מסעדת שף שמגיע מהר וחם לבית הלקוח, תמורה מלאה למחיר, מבצעים ופינוקים". זה עסק משפחתי" – מדגיש יותם בר, אני אחראי על הקולינאריה והמוטיבציה של כולנו לעשות את הדברים באהבה ומכל הלב. הלקוחות שלנו חשים זאת וחוזרים להזמין. כיף לדעת שלקוח שלנו קיבל את האוכל בזמן, חם, בטעם שלנו וכמובן בחיוך גדול".

"שב, תאכל... שף עד הבית", דרך השלום 33 אבו גוש.

להזמנות ומידע נוסף: 050-3020503.

יחסי ציבור, יצחק רביחיא, רב תקשורת: 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.