מפרסם: טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור
תאריך: 25/04/2021 20:54
עדכון: 26/04/2021 07:09
נושא: טכנולוגיה והייטק
ניר בר נתן - צילם רומן בויצוב
ניר בר נתן - צילם רומן בויצוב
SQLink Logo
SQLink Logo
Cymptom Logo
Cymptom Logo
הודעה לעיתונות

חב' הסייבר CYMPTOM חתמה על הסכם הפצה עם חטיבת הסייבר של קבוצת SQLink

CyberLink מקבוצת SQLink, הודיעה היום כי חתמה על הסכם הפצה עם חברת הסייבר CYMPTOM, חברה ישראלית אשר פיתחה את מערכת Secure posture management. במסגרת הסכם זה SQLink תשווק ותטמיע את המערכת בישראל

מערכת Secure posture management פותחה במטרה לבצע בדיקות אבטחה ברשת הארגונית. היא עובדת 24/7, מגלה חולשות ופירצות אבטחת שתוקף עלול לנצל, ומספקת לארגון המלצות לאיך סגור אותן בצורה פרואקטיבית ומייטבית.
את המערכת ניתן לרכוש במודל רישוי SAAS או OnPrem. זמן ההטמעה שלה קצר והממצאים מסופקים מהר, מה שמקנה לה יתרון משמעותי ביחס למתחרים בשוק.
המערכת מיועדת לארגונים בינוניים ומעלה, עם לפחות 1,000 תחנות קצה.

ניר בר נתן, CISO & Director of Cyber Security Services בקבוצת אסקיולינק, אומר: "בין יתרונותיה הבולטים של המערכת בכך שהיא איננה תלויה בסוכנים בצד לקוח הקצה והיא מבצעת כיסוי רשתי נרחב. לצד גילוי הממצאים המערכת אף מספקת המלצות ליישום על מנת לאבטח טוב יותר את הרשת הארגונית".

איתמר מזרחי, יזם ומנהל טכנולוגיות ראשי של CYMPTOM, אומר: "בחרנו לשווק בישראל כיוון ששוק הסייבר כאן מאד בוגר. מצאנו כאן חדשנות לצד אימוץ טכנולוגיות כבר בשלב מוקדם. תהליכי העבודה בישראל מאפשרים לנו לקיים מעקב ומשוב המסייעים לנו לשפר באופן תדיר. המערכת שלנו מתאימה לעולם הפיננסי, הטלקום, המסחר האלקטרוני וכן לספקי טכנולוגיה. לאחר בחינה מעמיקה של מספר ספקי שרותי סייבר בארץ בחרנו בחברת SQLink לשווק את מוצרינו בשוק זה".

CYMPTOM הינה חברה ישראלית שהוקמה במטרה לאפשר למנהלי אבטחת מידע להפיק תועלת בכל הקשור לסיכונים הפוטנציאליים הנמצאים בעמדת האבטחה של הארגון בכל רגע נתון. מערכת ניהול אבטחת הסייבר שלה מקיפה לחלוטין את כל רחבי התשתית המקומית והענן. היא איננה פולשנית ומאפשרת לארגון להגיע לרמת ביטחון באמצעי האבטחה שלהם. לחברה פעילות בישראל, אמריקה ומערב אירופה. בין לקוחותיה ניתן למנות את .McKinsey Investment Office

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.