לוגו החברות
לוגו החברות
הודעה לעיתונות

קבוצת גטר תפיץ את המדפסות של Epson לשוק הביתי בישראל

קבוצת גטר קיבלה את הפצת המדפסות של Epson למגזר הביתי בישראל. חטיבת ״גטר טק״ פעילה בזירה הישראלית מעל ל-50 שנה ומשווקת את פתרונותיה באמצעות רשת ענפה של משווקים מוכרים בתחום ההדפסה והמחשוב. לגטר ניסיון רחב בייצוג חברות בינלאומיות בישראל ועבודה מול משווקים, רשתות שיווק, חנויות ומסחר באון ליין.

לדברי דוד שרוני, מנהל פעילות ההפצה בקבוצת גטר, המדפסות של Epson לשוק הביתי, משתלבת במגוון הפתרונות שמציעה גטר כבר היום, עם המותגים המובילים בעולם. ״Epson היא מותג חזק עם ערך מוסף גבוה ללקוח. אנו מאמינים שהיתרונות של Epson, ביחד עם כוח המכירה והעוצמה של גטר, יביאו להרחבת החדירה של המדפסות לבתים בישראל. במיוחד בתקופת הפוסט-הקורונה, בה יותר ויותר אנשים מחפשים פתרונות לבית, בין אם מדובר בלימודים ובין אם בעבודה מרחוק, אנו מביאים ללקוח ערך מוסף של חסכון ושמירה על הסביבה״.

״החיבור עם גטר מעניק לנו פריסה ארצית נרחבת״, אומר אלי חזן, מנהל מכירות התחום הפרטי ב-Epson ישראל. ״הוא יאפשר לנו להגיע עם המגוון הגדול של מדפסות Epson לכל נקודת מכירה בישראל. ״החברה משקיעה כיום כ-1.2 מיליון דולר ביום בפיתוח חדשנות וטכנולוגיה ואין לנו ספק שהצרכן הישראלי שצמא ומעריך חדשנות (שבהרבה מקרים מביאה גם לחסכון כספי) ישמח לקבל את המוצרים החדשים שלנו בחנות בקרבת הבית״.

אודות Epson ישראל
Epson ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מ- Epson אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. ל- Epson ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. אתר הבית: www.epson.co.il.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.