ברכת נשיא המדינה לסמדר אונה
ברכת נשיא המדינה לסמדר אונה
הזמנה לתערוכה של סמדר אונה
הזמנה לתערוכה של סמדר אונה
הודעה לעיתונות

היוצרת סמדר אונה – משיקה תערוכת יחיד חדשה בברכה מיוחדת של נשיא המדינה

סמדר אונה היא אישה שאינה מוותרת ועל אף הגבלתה הגופנית היא מגיעה אל מוקדי הסערה המעסיקים את חברתנו, מושיטה מכחול, פורסת בד קנבס ומציירת מתוך עיני רוחה מאורעות בני-זמננו, העוסקים בסדר היום הציבורי ובמחלוקות חברתיות.

שם בין כוחות השיטור, באוהלים או תחת כיפת השמיים היא מתבוננת ומבצעת את הפעולה היחידה לה יכולות ידיה- לצייר. במסגרת התערוכה שתקיים בחודש מאי בירושלים סמדר תרצה בנושא ההתמודדות להעצמה באמצעות אומנות ותציג מבחר מיצירותיה בעת הזו לרבות ציורים המציגים את ירושלים בלילות והפגנות בלפור.
הנשיא ראובן ריבלין שפגש את סמדר אונה בעבר וקיבל ממנה את ספרה עם ציוריה "שבע מנות לשבעה ימים" ובקרוב יקבל ממנה ציור ייחודי של נחמה ריבלין ז"ל, שכנתה למושב ילדותה של סמדר, משתף מחווייתו: "אומנות היא חלון דרכו אפשר לראות את נשמתה של היוצרת. צוהר לרצונותיה, מאווייה, חלומותיה וכיסופיה. התערוכה שלך מעבירה לכולנו מסר מאוד ברור. היא פותחת צוהר לעוצמות הגנוזות בך, למאמצייך לא לוותר, לא להיכנע לייאוש ולמרה השחורה. לראות את חצי הכוס המלאה ולהמשיך לראות ולקצור את הפירות מעבודתך הקשה. את ההוכחה לכך שאפשר להמשיך הלאה וכי השמיים הם הגבול".
_____________________________________________________________
סמדר אונה היא חברת קיבוץ איילת השחר בעברה שימשה כבכירה בעולם מערכות המידע והמחשוב הארגוני, ביום שבו מעדה מבימת חופה השתנו חייה ומצבה הבריאותי והתפקודי התדרדר, חרף כל אלו ועל אף התלאות שעברה כאישה סיעודית המוגבלת בתנועתה סמדר בוחרת להפוך את הלימון ללימונדה ומזמינה בציוריה התבוננות מעמיקה על מאורעות בני זמננו. תערוכת היחיד של סמדר אונה תיפתח ביום ב' ה -24.5.2021 במעון לב גליה, רחוב צביה ויצחק 30 ירושלים.
המעון בו מטופלים בחמלה רבים כמה מהנכים הקשים ביותר במדינת ישראל.

לפרטים נוספים מוזמנים לפנות לאורן גולן, שיווק , קונטנטו נאו -
בית בינלאומי ליציאה לאור
[email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.