מפרסם: ARTTELLING
תאריך: 24/05/2021 11:59
נושא: בידור ופנאי, מוזיקה, תרבות
הגיטריסט כפיר אוחיון
הגיטריסט כפיר אוחיון
הגיטריסט כפיר אוחיון
הגיטריסט כפיר אוחיון
הגיטריסט כפיר אוחיון , סדרת מופעים חודש יוני 2021
הגיטריסט כפיר אוחיון , סדרת מופעים חודש יוני 2021
הודעה לעיתונות

הגיטריסט כפיר אוחיון בסדרת מופעים OUT OF THE COMFORT ZONE בחודש יוני 2021 !!!!

לאחר שצבר קהל של מיליון וחצי עוקבים דרך ערוץ היוטיוב הפרטי שלו עם קאברים ללהיטים של לד זפלין, העקרבים,סייה ועוד רבים וטובים. הגיטריסט הישראלי מראה לעולם שהחומרים המקוריים שלו לא פחות טובים מהקאברים שעשה עד היום, התגובות של הקהל מעולות , 1200 שיתופים לקטע מקורי הם ברכת הדרך של הקהל לגיטריסט הישראלי הכי מבוקש בעולם!
כפיר הוא אחד הכוכבים הסנסציונים ביותר ביוטיוב ו”מגנט קליקים” אדיר בתעשיית המוזיקה” כריסטיאן האוז, de.Bonedo

“הרמת את הסולו הזה לרמה מדהימה… אני חייב להגיד שאם היית בסביבה בשנים 86-85 …הייתי משכנע את מארק (קנופלר) לצרף אותך… נהניתי מהעיבוד שלך מאוד, בדיוק שלחתי את הלינק למארק”

טרי וויליאמס, מתופף, Dire Straits

אלה הם רק חלק מאלפי תגובות שקיבל אוחיון מהארץ ומהעולם על הביצועים שלו ללהיטים הגדולים ” הוא משתמש במיתרי הגיטרה במקום במיתרי הקול בדיוק רב כדי להביע את השיר. כשהוא מנגן את “רפסודיה בוהמית” אפשר לדמיין את פרדי מרקורי שר” אומרת מאיה נחום שחל, מכלכליסט.
כפיר אוחיון הוא תופעה. כגיטריסט ידוע ברחבי העולם יש לו כיום מעל לרבע מיליארד צפיות ומיליון וחצי עוקבים ביוטיוב, 3.1 מיליון עוקבים בפייסבוק, חצי מיליון עוקבים באינסטגרם ומאות אלפי שיתופים, והוא עומד היום על כ300,000 צפיות ביום. עוקבים אחריו באינסטגרם, מוזיקאים וידוענים כמו: סלאש, שון מנדז, ניקי סיקס, ג’ייסון מומואה ועוד. ויש לו כבר 9 אלבומים!
בימים אלה כפיר מעלה סדרת הופעות בו הוא מנגן ביצועים נבחרים מהלהיטים הגדולים ביותר שלו, שירים ידועים בפרשנות הייחודית לו. בנוסף שירים מקוריים חדשים שלו שזכו לצפיות רבות בערוץ היוטיוב המפורסם שלו.
במופע תתארח הזמרת סיוון, זמרת R&B , פנומנלית המופיעה מסביב לעולם עם שלל להיטים גדולים ומוכרים.

תאריכי ההופעות:
12.6 "סאבו" אשדוד
24.6 "גיטר לופט" , תל אביב
26.6 "פאב הפרה" שבי ציון
29.6 " האזור" , תל אביב
לרכישת כרטיסים :
https://smarturl.it/kfirgoshow
https://haezor.com/events/kfir-ochaion

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ARTTELLING.