מאיה בלבן היזמית מציגה את המיזם החדש - קופסה ישראלית
מאיה בלבן היזמית מציגה את המיזם החדש - קופסה ישראלית
הקופסה הישראלית מוקדשת החודש לעסקים קטנים ועמותה בדרום ובעוטף עזה
הקופסה הישראלית מוקדשת החודש לעסקים קטנים ועמותה בדרום ובעוטף עזה
הקופסה הישראלית - 5 פריטים שכולם כחול לבן
הקופסה הישראלית - 5 פריטים שכולם כחול לבן
הודעה לעיתונות

קופסת מתנות חדשה שכולה תמיכה בעסקים קטנים ועמותה מהדרום

קופסה ישראלית – מיזם חדש מאפשר משלוח מתנות מישראל לחברים ובני משפחה בארץ וברחבי העולם. הקופסה החודש מוקדשת לדרום וישובי עוטף עזה

במטרה לחזק את ישובי עוטף עזה והדרום מוקדשת הקופסה הישראלית החדשה לעמותה ועסקים קטנים מהדרום עם המסר הברור אנחנו כאן להישאר.

הקופסה הישראלית (Israeli Box) הוא מיזם ישראלי חדש ומרתק שמטרתו לקרב את ישראל לעולם באופן יצירתי וייחודי. המיזם מאפשר לכם משלוח של מוצרים ישראלים ייחודיים ומשתנים על בסיס חודשי וטהרת כחול לבן באמצעות מנוי חודשי או משלוח בודד. מטרת המיזם היא גם לסייע ולחשוף עסקים ישראלים קטנים ועמותות ברחבי הארץ ללקוחות ואוהבי ישראל בכל רחבי העולם.

כל קופסה מכילה 5 מוצרים שונים, כולם עוצבו ויוצרו בישראל, ולפיכך גם ההפתעה למקבל מדי חודש היא מושלמת ומי מאיתנו לא אוהב לקבל קופסת הפתעות.

בכל חודש נבחר נושא אחר ודרכו מסופר הסיפור הישראלי. מטרת המיזם לאצור את הקסם של ישראל היפה, היצירתית, היזמית והמרתקת. כל המוצרים נארזים כמתנות הפתעה מרהיבות בקופסה מעוצבת ויפה ונשלחים לכל רחבי העולם.

החודש מוקדשת הקופסה הישראלית לישובי הדרום ועוטף עזה כדי לחזקם בימים הקשים שעברו עליהם ובמטרה לתמוך בעסקיהם. למען הדרום יוצרה קופסה ישראלית מיוחדת שכל מוצריה נרכשו מעסקים בדרום. בין הפריטים המגוונים גם ריבת תפוחים משדה משה, יצירה של אומן מנתיבות, זיתים משדה עוזיהו, מוצר מעמותת גוונים באשקלון וכרם ידיים מנתיבות. כל פריט בקופסת ההפתעות מספר סיפור אחר על הדרום. עלון מפורט נכתב במיוחד ומשולב בקופסה.

את המיזם "הקופסה הישראלית" ייסדה ומנהלת מאיה בלבן, יזמית ישראלית שמעוניינת לחבר באמצעות קופסאות ההפתעה אנשים מכל רחבי העולם לישראל, שהיא כה אוהבת. "יותר מכל אני מעוניינת שאנשים ברחבי העולם ישמעו ויכירו את הסיפור שלנו, את היצירה והיוזמה הישראלית במיטבה. להכיר את העסקים הקטנים והאנשים הגדולים ומלאי היצירתיות שאת מוצריהם אני רוכשת, אורזת ושולחת".

את הקופסה הישראלית ניתן לרכוש גם כקופסת מתנה חד פעמית לעצמך או לאדם אהוב, וגם באמצעות מנוי חודשי. קיים מגוון של 15 קופסאות שכל אחת מהן מתמקדת בעולם תוכן אחר הקשור באופן ישיר לישראל ותרבותה.

הקופסהא הישראלית מוצעת במגוון מחירים וניתן גם להרכיב קופסאות בהתאמה אישית עבור ארגונים ורוכשים פרטיים המעוניינים במתנות אישיות מטעמם.

לפרטים והזמנה לפנות למאיה בלבן בנייד: 052-6150509 או באתרISRAELIBOX
https://bit.ly/3dS8FSv

יחסי ציבור, רב תקשורת, קרדיט צילום: איה וינד

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.