צוות עובדי Hailo, קרדיט צילום: Hailo
צוות עובדי Hailo, קרדיט צילום: Hailo
מעבד Hailo-8
מעבד Hailo-8
הודעה לעיתונות

שבב ה-AI של Hailo זכה בפרס מוצר השנה בתחום ה-Edge AI

מעבד Hailo-8 הוכתר כ"מעבד ה-Edge AI הטוב ביותר" לשנת 2021; בין החברות שזכו בפרס בשנים קודמות: אינטל ו-NVIDIA.

חברת הסטארט-אפ Hailo מתל-אביב, המספקת שבבי AI למכשירי קצה, מודיעה שמעבד ה-AI מדגם Hailo-8 שלה, המיועד למכשירי קצה ברשת, זכה בפרס עבור מוצר השנה בתחום ה-Edge AI והראייה לשנת 2021 מטעם ה-Edge AI and Vision Alliance. הפרסים מעניקים הכרה לחדשנות ולמצוינות שמפגינות חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, המאפשרות לממש בינה מלאכותית בעלת יכולות ראייה וראייה ממוחשבת.

הפרסים עבור מוצר השנה בתחום ה-Edge AI והראייה מחולקים זו השנה הרביעית, וניתנים בשבע קטגוריות. המוצרים נשפטים על ידי פאנל מומחים עצמאיים המתבססים על קריטריונים של חדשנות, השפעה על לקוחות, שוק ובידול תחרותי. בין החברות שזכו בפרס בשנים קודמות: אינטל ו-NVIDIA.

"אנחנו גאים ש-Hailo-8 זכה בפרס עבור מעבד ה-Edge AI הטוב ביותר לשנת 2021", אמר אור דנון, מנכ"ל ומייסד משותף של Hailo. "השבב של Hailo מתוכנן באופן ייחודי למשימות AI במכשירי קצה, ואנחנו גאים להציע את הטכנולוגיה זוכת הפרס שלנו לקשת רחבה של חברות במגוון ענפים, המעוניינות ליצור חדשנות ולשמר את היתרון התחרותי שלהן".

מעבד Hailo-8TM מאפשר ללקוחות לשלב במכשירי קצה יכולות AI בעלי קצב עיבוד גבוה של ל-26 טרה פעולות לשנייה (TOPS). הוא מספק פתרון גמיש יותר להאצת מגוון רחב של אפליקציות מבוססות למידת מכונה בעלות יעילות גבוהה ומאפשר אופטימיזציה של זמן ההגעה לשוק של מכשירים בעלי חומרה סטנדרטית. השוואה שהתבצעה בין הקצב הממוצע של עיבוד תמונות לשנייה (FPS – Frames Per Second) של Hailo-8TM לבין מעבדים אחרים במגוון מבחני NN הוכיחה כי מעבד ה-AI של Hailo הציג קצב עיבוד תמונה לשנייה גבוה בשיעור של עד פי 26.

מעבד ה-AI של Hailo כבר מוטמע במוצרים חדשניים דוגמת BOXiedge של פוקסקון ו-Edge Turing של ליאופרד אימג'ינג. באמצעות Hailo-8, מוצרים אלה מציעים פתרונות עיבוד AI משתלמים של הדור הבא עבור אנליטיקת וידאו, המאופיינים באיכות תמונה גבוהה וביעילות אנרגטית מהטובות ביותר, לצורך ביצוע היסקים (inference). הפתרונות מסייעים ליישומים דוגמת ערים חכמות, פתרונות רפואיים חכמים, קמעונאות חכמה ו-IoT תעשייתי.

מנכ"ל Hailo אור דנון יוביל מפגש ב-Embedded Vision Summit ב-26 במאי תחת הכותרת "בניית מוצרי Edge AI ביישומים ובמגזרים שונים: תיאור מקרה ותובנות של חברת NEC". יצטרף אליו המרצה האורח צבי לב, מנהל מרכז המחקר של NEC בישראל וסגן נשיא תאגידי בחברה.

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז"ל, בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה מעסיקה כיום 130 עובדים בתל-אביב ובחו"ל, וממשיכה לגייס עובדים נוספים.

לפרטים נוספים:
אורי מאירוביץ', משרד אורי מאירוביץ', יחסי ציבור Hailo , טל. 054-6400070

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורי מאירוביץ' יחסי ציבור.