מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 13/06/2021 15:12
עדכון: 28/06/2021 15:16
נושא: ספרות
עיצוב עטיפה: ענבל אוחנה .
עיצוב עטיפה: ענבל אוחנה .
הודעה לעיתונות

סיפורה של בתחן ששונקר מעיד על ניצחון הרוח האנושית

סיפורה של בתחן ששונקר מעיד על ניצחון הרוח האנושית למרות פגם נדיר מלידה. ספרה: "על רגל אחת" חושף את סיפורה האישי ומבקש לעזור לאנשים המגלים קשיים בחייהם, להתמודד.

גם משבר הקורונה לא עצר את בתחן ששונקר, שבתקופתו השלימה וערכה את ספרה "על רגל אחת" עשתה לו קמפיין מימון המונים מוצלח והוציאה אותו לאור. בספר חושפת ששונקר את מסעה האישי רצוף המשברים, האתגרים ושלל הניצחונות הקטנים, מרגע הגילוי בחדר הלידה לעבר חיים מלאי סיפוק, אהבה עצמית, משמעות ושגשוג.

על רגל אחת הוא סיפור על אופטימיות בלתי מנוצחת, על התגברות והתבגרות יוצאות דופן, ומגולל מסכת עדינה ומרתקת של פריצת גבולות ואהבה עצומה לעולם, לחיים, לבני האדם ולטבע.

לדבריה "אדם מצליח לעולם אינו מתייאש, אינו מניח לנסיבות חיצוניות להפריע לו בביצוע משימותיו – ויודע כי הוא לבדו אחראי לגורלו."

בת-חן ששונקר (29) נולדה ביישוב נופים, בוגרת אוניברסיטת אריאל ובעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וסוציולוגיה, עוסקת באימון אישי לחיים מספקים ומלאי משמעות. מדי בוקר היא מרכיבה תותבת לרגלה הימנית ויוצאת לטרוף את העולם. היא משחקת רוגבי פעמיים בשבוע, חדר כושר, ובעיקר משקיעה בספורט ובלבחון את הגבולות של הגוף והנפש שלה אם זה צלילה, סקי, קיר טיפוס, גלישה וכו'.

בתחן ששונקר "על רגל אחת". עריכה ספרותית- גיא פינקלשטיין וספיר רוזנבוים עיצוב עטיפה: ענבל אוחנה . 197 עמודים מחיר: ספר מודפס: 81 ₪ ספר אלקטרוני: 32 ש"ח ניתן להשיג בלינק: https://tinyurl.com/2y5fdrz2

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.