פני בן-עמי מנכ"לית ADN
פני בן-עמי מנכ"לית ADN
מסכת הרגעה לפנים ADN
מסכת הרגעה לפנים ADN
הודעה לעיתונות

כוננות ספיגה - == מותג הקוסמטיקה ADN עם קו מוצרים מקצועיים פורצי דרך לטיפול בעור שומני ובתופעת האקנה ==

מציג את מסכת ההרגעה לעור פנים מאוזן גם בעונה החמה
המסכה פרי מחקר ופיתוח כחול-לבן, מכילה פורמולות פעילות לקבלת אפקט מרגיע מקסימלי

תקופת הקיץ מהווה אתגר של ממש לנראות עור הפנים ולבריאותו, בעיקר עבור כל מי שסובל/ת מעור שומני. השילוב שבין החום הכבד, ההזעה המוגברת ונזקי השמש היוקדת, עשוי להוות זרז של ממש בהיווצרות פצעונים, ולהשפיע באופן כללי על נראות העור, מרקמו ומצבו. כאן נכנסת לתמונה (הפוטוגנית) מסכת ההרגעה של ADN מסדרת התכשירים המקצועיים לעור שמן ולאקנה בדרגות חומרה שונות Acnx Medical Professional - Relaxing Facial Mask. המסכה המרגיעה מיועדת לכל סוגי העור, מכווצת נקבוביות וסופחת שומן, זיעה וחום מעור הפנים ומיועדת לשימוש ביומיום ובמיוחד לאחר טיפולים שונים במכון. המסכה מצוינת להחייאת העור וחיוניותו בעונת הקיץ החמה, לאחר חשיפה לשמש, להתמודדות עם פגעי המזגנים או בהמשך לשהות בחוף הים. היא נהדרת כמוצר חובה בכל קיט שאורזים לנסיעות, לקבלת מראה עור פנים בריא וחיוני וכטיפול לפני אירוע ערב בו כל אחת רוצה להיראות במיטבה, וגם להצטלם כך!
המסכה מתאימה לעור עם קופרוז, סבוריאה, לעור אדמומי, לעור אחרי אפילציה וכמסכת יופי. המסכה מכילה חומרים פעילים ובהם קלמין, אלוורה, לבנדר, אלנטואין, ברבדוס, ביסבולול, קמומיל ושמן עץ התה.
עוד בסדרת המוצרים, לצרכן הסופי ולקוסמטיקאיות: סבון טיפולי, מי פנים, מייבש פצעים, מסכה טיפולית וקרם לחות ייעודי המעניק לחות נטולת שמנוניות. סדרת המוצרים לטיפול בעור שמן נועדה לווסת ולאזן את פעילות בלוטות החלב, להסיר את תאי העור המתים החוסמים את פתחי הנקבוביות, ובכך לאפשר ניקוז יעיל של החלב. החומרים הפעילים מסייעים למנוע היווצרות מוקדים דלקתיים, להביא להתחדשותו, לכווץ את הנקבוביות המורחבות ולרפא את העור. הסדרה מיועדת לעור עם הפרשה שומנית מוגברת, עור תפוז, או עור מודלק באזור הפנים, הכתפיים, המחשוף והגב.

***מוצרי ADN פני בן עמי משלבים בחוכמה ובריכוזים מיטביים בין מרכיבים תרופתיים פעילים, צמחים, פקעות וחומצות טבעיות שונות.
ברשתות החברתיות: https://www.facebook.com/fani.adn

על פני בן-עמי וחברת ADN:
מותג הקוסמטיקה ADN הפועל מ 2013 בהובלת פני בן-עמי, מנכ"לית ומייסדת, מתמחה במחקר, פיתוח וייצור מוצרי קוסמטיקה ייעודיים לקהל המקצועי: קוסמטיקאיות, פדיקוריסטיות, רופאי עור, פלסטיקאים ומכוני אסתטיקה רפואית. קו המוצרים המיוצר בישראל עבור השוק המקומי והבינלאומי, מספק מענה מדויק ומקיף למגוון רחב של בעיות בעור הפנים ובכף הרגל, ומבוסס על המוניטין רב השנים שצברה בן-עמי כמומחית בתחום הקוסמטיקה, כמנהלת מכוני יופי וכיזמית בתחום הפרא-רפואי. הניסיון הרב שצברה במשך קרוב לארבעה עשורים, יחד עם תשוקתה לגילוי רזי עולם הקוסמטיקה, הובילו את בן-עמי לחקור את הפוטנציאל הגלום בחומרים הפעילים. כיום, מציעה החברה ארגז כלים מושלם של פתרונות לעוסקות בענף, ולצד קו המוצרים, מפעילה מערך של הכשרות, השתלמויות מקצועיות והרצאות המציידות את אנשי המקצוע בטיפים וידע תיאורטי ומעשי, לשימוש מיטבי בתכשירים ולקבלת תוצאות ניכרות לעין עבור המטופלים.
את הידע החדשני והעדכני ביותר שהביאה עמה מכנסים בינלאומיים, רתמה בן-עמי לטובת פיתוח פורמולות שמבטיחות להשיג תוצאות ברמה הגבוהה ביותר בתחום הטיפול באקנה ובעור שומני, אנטי-אייג'ינג, פילינג, מזותרפיה, פדיקור ובריאות כף הרגל ועוד.
קהילת המשתמשות במוצרי ADN היא משפחה חמה של נשות מקצוע חזקות, עוצמתיות ומצליחות, שיודעות לזהות איכות ולא מתפשרות עליה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רימון כהן ושות.