הרצאה: מות מותגי הענק- the real brands

יום ה', 26 אוג' 2021 בשעה 18:00
מיקום: וובינר
כתובת: https://www.oneweb.co.il/lp/yariv-amit-2/?fbclid=I (מפה)
משך: שעה
המותגים האמיתיים בעולם
המותגים האמיתיים בעולם
תמונת הספר
תמונת הספר
הודעה לעיתונות

מות מותגי הענק. יצא לאור הספר : THE REAL BRANDS העידן הבא .

'

תשכחו מהמותגים הגדולים מהחיים, תשכחו מהמותגים הדרמטיים והעוצמתיים, לאחר
3 שנות מעקב , מציג יריב עמית בספרו החדש את הreal brands
המותגים החדשים המצליחים בעשור האחרון, כמו :
Casper, warby parker, everlane, spindrift, the real real, milk, drunk elephant ועוד
למותג אמיתי יש חוקים וכללים חדשים , בספר מציג יריב את המותגים האמיתיים והכללים החדשים לבנייתם.

מתוך הספר :
20 החוקים לבניית מותג אמיתי
1.RSP- real selling proposition . אם אין לך יתרון אמיתי אין לך מה למכור . לא יעזור בכמה שכבות צבע ואריזות יפות ושפה מדליקה תעטוף את המוצר. דור הצעירים בודק אותך, הוא נמצא באינטרנט , ובקלות יבדוק אותך, ואם אין לך יתרון, ייחודיות אמיתית, ותדרוש מחיר מופרז , פשוט לא תקבל.. ראה את דוגמת brandless הרשת שנולדה ב 2017 לקבור את רעיון המותגים ולמכור לאנשים מוצרים ללא שם, במחירים זולים . אולם הרשתות התחרו בהם דרך הורדת מחירים, ומכיוון שלמרות ההבטחה המוצרים של brandless לא היו איכותיים הם איבדו את היתרון ולבסוף ב 2020 סגרו
בשביל להיות מותג אמיתי, אתה צריך לחזור אחורה לבייסיק , לשנים שבהן היה לך יתרון אמיתי השונה ממתחרים .warby parker מכרו משקפיים איכותיות ב 95$ און ליין ללא צורך בחנות , או spindrift הנחשב לאחד המותגים החדשים הצומחים ביותר בארה"ב ב2019 , נולד על סמך יתרון אמיתי והוא מים מוגזים עם פירות אמיתיים, לא צבעים משמרים ולא חומרים טבעיים .
2.האתר הוא המותג – אם תיכנסו לכל אחד מאתרי האינטרנט של המותגים החדשים, האמיתיים, תראו אתר מדהים, המעוצב להפליא, יוצר חשק, וחוויה אדירה . נגמר עידן החנויות והאולמות היקרים. המותגים האמיתיים צומחים הפוך . הם קודם כל מתחילים באינטרנט, באתר מושקע המזמין אותך לקנות, המסמל את המותג שלך, ערכיו, סגנונו הייחודי והבידול שלו . ולאחר שנים כשהם כבר מותג חזק הם פותחים חנויות פיזיות . כך קרה ל: casper, everlane, realreal, warbey parker, broklinen ועוד . כיצד יוצרים אתר מותג חוויתי ?ראשית צריך שפה דומיננטית המאופיינת בשימוש בצבע אחד או שניים, עיצוב ייחודי, בדרך כלל בעל אופי צעיר, משוחרר, נקי, אתר WOW שידברו עליו . מכיוון שהאתר הינו בעצם חנות המכירה שלך. הוא חייב ליצור חווית לקוח מטורפת, לדוגמא באתר של rent the runway , בגדי אופנה לנשים להשכרה, התחושה הינה שאת ממש בוחרת בחנות ,יכולה לבחור לפי סגנון, לפי הצבע, לפי הארוע, תוכלי להביט בפריט מכמה זויות , ולמרות שיש אלפי אפשרויות , הבחירה והצפייה בבגדים כל כך פשוטה ונוחה שלא בא לך לצאת מהאתר .
3.אותנטיות-בסקר שנערך לאחרונה, 91 אחוז מהצרכנים ברחבי העולם דירגו "מתקשרים ביושר על מוצרים ושירותים" כהשפעה ראשונה על השאלה אם הם יעשו עסקים עם חברה.
לצעירים נמאס להרגיש שהם נלכדים במניפולציות של חברות גדולות. על ידי רכישה ממותג אותנטי, הם חשים שהם מבטאים את הערכים שלהם לגבי מה שחשוב בחיים. למעשה, 63 אחוז מהצרכנים אומרים שהם נוטים יותר לקנות מחברה שהם תופסים כאותנטית.

לקבלת הספר אנא ציינו שם מלא וכתובת , ניתן גם לשלוח את הגירסה הדיגיטלית
מעוניינים לשמוע עוד ולפתח מאמר על עידן המותגים החדש- THE REAL BRANDS
(אגב בחו"ל קוראים להם גם honest brands )

צרו קשר עם המחבר יריב עמית – 050-4302430

על המחבר
יריב עמית , מומחה ומרצה למיתוג , בעל MBA במנהל עסקים , יועץ ומלווה
עיריות , מוסדות וחברות , מאחוריו מעל 500 מיתוגים . מחבר הספר "האלף בית של פרסום מנצח " , THE REAL BRANDS ובדרך הספר השלישי
"סודות מותגי היוקרה " .
יריב הינו המייסד של ה brand academy המרכז למיתוג מתקדם בישראל .
בכל נושא שאתם זקוקים לחומרים בתחום המיתוג , אתם מוזמנים לפנות .

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- יריב עמית.