מפרסם: טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור
תאריך: 04/10/2021 07:22
עדכון: 04/10/2021 07:32
נושא: טכנולוגיה והייטק
מוטי סילגי, מייסד ומנכ"ל סילטק פתרונות רשת
מוטי סילגי, מייסד ומנכ"ל סילטק פתרונות רשת
Siltech Logo
Siltech Logo
HPE Aruba Logo
HPE Aruba Logo
הודעה לעיתונות

סילטק פתרונות בע"מ הצטרפה למועדון שותפי הזהב של Aruba מבית HPE

חברת Aruba הסמיכה את חברת סילטק פתרונות בע"מ מישראל לשותפת זהב בתחומי התקשורת ואבטחת מידע

בהתאם לתוכנית השותפים הגלובלית של ארובה, עמדה חברת סילטק בכלל הבחינות הטכניות הדרושות ובכלל יעדי היצרן הנדרשות לשותפות זהב ולפיכך הוסמכה.

עמרי שעיבי, מנהל השותפים HPE Aruba Israel, אומר: "כיצרן שעובד שנים עם חברת סילטק, אנו גאים ושמחים על הישגיה של סילטק פתרונות בע"מ ועל העובדה שהוסמכה לשותפת זהב.

דרישות תכנית ההסמכה כרוכות בהצלחה בבחינות טכניות מורכבות והכרות מעמיקה עם מגוון פתרונות Aruba. ההסמכה מעידה על יכולתה המקצועית של סילטק, כמו גם על היכרותה המעמיקה עם פתרונות התקשורת ואבטחת המידע ".

מוטי סילגי, מייסד ומנכ"ל סילטק פתרונות רשת, אומר: "מינוי סילטק לשותף זהב הנה אבן דרך נוסף בבניית מעמדה של סילטק בשוק התקשורת ואבט"מ. הכרת היצרן ביכולות החברה לתכנון, הטמעה ומתן שירות מקצועי מבדלת את סילטק ומאפשרת לנו לספק פתרונות מבוססי ידע וערך ברמה הגבוהה ביותר. ארובה משקיעה רבות בפיתוח ושימור יכולות השותפים ואנו נמקסם את הידע לטובתם של לקוחותינו".

ארובה, יצרנית פתרונות אלחוט, מתגים ואבטחת מידע מבוססי, SD WAN ו-AIOps , מביאה לשוק את פלטפורמת השירותים המנוהלים ל-Edge, ומספקת פתרונות ניהול אחיד בענן לרשתות מונעות על ידי בינה מלאכותית, אוטומציה והגנה לסביבת ה- Edge.

אודות Siltech network solutions – סילטק פתרונות רשת
Siltech network solutions פעילה בעולמות ה Networking and Cyber infrastructure. לחברה צוות הנדסי מאומן המספק פתרונות High End המותאמים לצרכי הלקוח.

Siltech פועלת ברחבי העולם, תוך שהיא מכירה היטב עולם תקשורת הנתונים ואת עולם הסייבר. לסילטק ניסיון רב בהתמודדות עם אתגרי האבטחה בעידן של רשתות תקשורת המצויות תחת איום מתמיד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.