הודעה לעיתונות

חברת VMware חושפת את גישת הענן החכם לעידן ריבוי העננים

חברת VMware הכריזה בכנס השנתיVMworld 2021 על האסטרטגיה החדשה שלה להוביל את הלקוחות שלה בעידן של ריבוי העננים עם השקת שירותים חוצי העננים (VMware Cross-Cloud Services). שירותים משולבים אלו יציעו מסלול מהיר וחכם יותר לעסקים דיגיטליים ותספק ללקוחות את היכולת לבנות, להריץ ולאבטח אפליקציות בכל ענן – עם יכולות שיתאפיינו בחופש, גמישות ואבטחה.

כיום, ארגונים מריצים בממוצע כ-500 אפליקציות שמניעות את הפעילות העסקית והן מבוזרות על פני מגוון עננים. 75% מלקוחות VMware מתבססים על שניים או יותר עננים ציבוריים ו-40% מהם משתמשים בשלושה עננים או יותר. גישת ריבוי העננים מאפשרת האצה עסקית, חדשנות ומאפשרת לארגונים להיות גמישים ומהירים יותר. אם זאת, בסביבה מרובת עננים היא הרבה יותר מגוונת, מורכבת ומבוזרת מאשר הסביבות שארגונים ניהלו בעבר. מורכבות זו מצריכה רכישת מיומנויות חדשות, התאמות ארגוניות, ואף כופה לעתים פשרות בין פעולה מהירה לבין ניהול סיכונים והיא גורמת ליישום איטי תוך גידול בעלויות. האסטרטגיה של VMware תוכננה לסייע ללקוחות לפשט את האימוץ של מחשוב ענן באמצעות שילוב עוצמתי של חופש בחירה ושליטה בסביבה מרובת.

הפתרונות של VMware מספקים שלושה יתרונות מרכזיים: מסע מהיר יותר לענן, עלות-תועלת משופרת וכן גמישות ושליטה בכל ענן. השירותים הללו מרחיבים את סל פתרונות המוצע לעולם של ריבוי העננים ויאפשרו ללקוחות לבחור את השירותים עבור הענן שיספק את צרכיהם העסקיים המתפתחים. בשירותים החדשים משולבת חדשנות המתפרסת על פני 5 אבני בניין מרכזיות: פלטפורמה מתקדמת מסוגה לבנייה ופריסה של אפליקציות ענן טבעיות, תשתית ענן לתפעול והרצה של אפליקציות ארגוניות, מערכת לניהול ענן, לניטור וניהול הביצועים והעלויות של אפליקציות הרצות בעננים שונים, מערכת אבטחה ורישות המתפרסת על פני כל המערכות התפעוליות של סביבה מרובת עננים שמחברת ומאבטחת את כל האפליקציות וכן מרחב עבודה דיגיטלי, בשילוב עם פתרונות לנקודות קצה שמאפשרים לעובדים מבוזרים לפרוס ולנהל אפליקציות טבעיות לנקודות קצה.

"ריבוי עננים הוא המודל העסקי הדיגיטלי של 20 השנים הבאות בעידן שתעשיות שלמות ממציאות את עצמן מחדש", אמר ראגו ראגהוראם, מנכ"ל VMware העולמית. "אין מדובר יותר בגישת 'הענן תחילה' אלא להיות 'חכם בענן'. צריך שיהיה לארגונים החופש לבחור בענן 'הנכון' על בסיס יעדיהם העסקיים האסטרטגיים. גישת הענן האגנוסטי שלנו ממצבת אותנו בעמדה ייחודית להוביל את הלקוחות מהנקודה שבה הם נמצאים לנקודה שבה הם רוצים להיות. אנו מספקים לכל ארגון את העוצמה הנדרשת להאיץ את החדשנות ולשלוט בגורלו בעידן ריבוי העננים".

"במהלך השנה החולפת ארגונים אימצו באופן מלא את הטרנספורמציה הדיגיטלית כשנדרשו להגיב לשינויים דרמטיים רבים ולהאיץ את קצב החדשנות לשיאים חדשים", אמר ריצ'ארד ווילארס, סגן נשיא IDC. "ארגונים מתבססים במידה רבה על טכנולוגיות ענן כדי להתפתח ולהתרחב בעת שהם נערכים להתחרות בכלכלה הדיגיטלית. האסטרטגיה של VMware המתמקדת בריבוי עננים ממצבת אותה בעמדה חזקה לסייע לארגונים למצות באופן מלא את היתרון הטמון בריבוי עננים ואת המשאבים של הדאטה סנטרים שלהם כדי לשפר עמידות ואת השימוש בטכנולוגיה אמינה כדי לספק חוויות טובות יותר ותוצאות עסקיות משופרות".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.