ניצן כהן, מנהל פעילות אזורי של Forcepoint
ניצן כהן, מנהל פעילות אזורי של Forcepoint
הודעה לעיתונות

מיזוג בין שתי מובילות Cyber Security

חברת Forcepoint רכשה את חברת Bitglass, זאת כחלק מהגשמת חזון
SASE Data First שלה
ארכיטקטורת ה Data-First SASE של Forcepoint עם יכולות אבטחת נתונים וקישוריות מתקדמות יחד עם פלטפורמתBitglass Security Service Edge תפשט באופן מהפכני את האופן שבו לקוחות יכולים לגשת, להגן ולהשתמש בנתונים בבטחה וביעילות בכל מקום ובכל מכשיר.
חברת Forcepoint, חלוצה בתחום Data-First SASE ומובילה עולמית בתחומי ה- Cloud Security Gateway ופתרונות למניעת דלף ידע (DLP), הודיעה כי חתמה על הסכם סופי לרכישת Bitglass. סכום העסקה לא נמסר, אך ידוע כי Bitglass גייסה מעל 150 מיליון דולר עד כה.
חברת Bitglass מספקת פלטפורמת SSE ייחודית (Security Service Edge ) בפריסת ענן ביותר מ- 300 אתרים ברחבי העולם. בכך תאפשר ל- Forcepoint להשלים את ארכיטקטורת ה- SASE על כלל מרכיביה ולאפשר ללקוחותיה ברחבי העולם להאיץ את הליכי המעבר לשירותי ענן באופן מאובטח ויעיל.
הרכישה תאפשר לשלב בין (Cloud Access Security Bruker) CASB SWG, ((Secure Web Gateway, ZTNA (Zero Trust Network Access ) ו- CSPM ( Cloud Security Posture Management) יחד עם יכולות DLP ( Data Lost Prevention), Behavior Analytics, Sandbox, השטחת קבצים ו- Isolation (RBI) כדי לאפשר מדיניות אבטחה אחידה לגישה לתוך הארגון, גלישה לאינטרנט ושירותי ענן והכל תחת מערכת ניהול אחודה.
פלטפורמת ה SSE של החברה תוכננה, מבעוד מועד, לתת מענה לאתגרי ה- Cyber המודרניים מבחינת אימוץ מסיבי של שירותי ענן, עבודה מהבית, BYOD, היקפי Data ואוחב פס עצומים, איומי Security ואלסטיות. הארכיטקטורה המודרנית מבית Bitglass מאפשרת להגדיל באופן דינמי את התשתית במטרה להתמודד עם עומסים הולכים וגדלים ובכך מספקת את החוסן שלקוחות צריכים כדי להבטיח גישה זמינה ואמינה ליישומים ולנתונים. במהלך חמש השנים האחרונות Bitglass סיפקה שרות ברמת 99.99% זמינות, מה שבא לידי ביטוי במיצוב השוק של החברה ודירוגה כמובילה מבחינת חווית לקוח.
עם החזרה למשרד, עסקים חייבים להסתגל לסביבת עבודה היברידית - בה אנשים עובדים מהבית, במשרד או בדרכים, בו זמנית. עם שינוי זה, צוותי האבטחה משנים את המיקוד שלהם מגישת אבטחה במקום העבודה לגישת אבטחה בה העובד במרכז- אבטחת הגישה של העובדים מכל מקום, למידע ומערכות בכל מקום. על מנת לייצר סטנדרט לנושא, מומחי גרטנר הגו את המושג SSE- פלטפורמת Cyber security בענן המשלבת גישה מאובטחת לארגון או לענן, הגנה מקיפה בעת גלישה והגנה על שירותי הענן
SSE מייצגת התכנסות של טכנולוגיות לאבטחת הגישה, שימוש בנתונים רגישים וקניין רוחני באופן היברידי-בגלישה באינטרנט ובענן, כמו גם בתשתיות המחשוב של החברה על ידי איחוד מוצרי האבטחה, המדיניות והפעולות שהיו פרושים בעבר על פני מוצרים מיצרנים שונים.
"המורכבות התפעולית היא אויב אבטחת המידע. צוותי ה- IT כיום, מתמודדים עם מציאות בה היכולת לספק אבטחת מידע בסביבת עבודה היברידית מורכבת אף יותר מאשר היה המעבר לעבודה מהבית בשנה שעברה. עם רכישתBitglass , נאיץ את יכולתנו לתת מענה לצורך לקוחותינו לאפשר לעובדים היברידיים לגשת ולהשתמש במידע בבטחה בכל מקום – בשירותי ענן, בגלישה לאינטרנט ובגישה מרחוק לתשתיות הארגון וה-- Data Centers - ביתר קלות מאי פעם ", אמר מני ריבלו, מנכ"ל Forcepoint.
"המציאות ש- CISO הממוצע מנהל 50+ מוצרי אבטחה בטכנולוגיות עם אינטגרציה בעייתית, הינה הוכחה לכך שהתעשייה מאותגרת וחייבת להשתנות. על ידי איחוד Bitglass ו- Forcepoint, נוכל לספק את פלטפורמת האבטחה המשולבת הראשונה בתעשייה שמשנה ומאחדת אבטחת נתונים, רשתות נתונים, אינטרנט, אבטחת ענן, הגנה מפני איומים, ניטור מתקדם וגישה מתקדמת מבוססת Zero trust והכל תוך הקפדה על מקסימום יעילות ואמינות הפלטפורמה", הוסיף ריבלו.
פרטים נוספים על שילוב Bitglass בארכיטקטורת ה- SASE Data של Forcepoint יפורסמו בהמשך השנה לאחר השלמת הרכישה. למידע נוסף על SASE Data-first של Forcepoint, בקר בכתובת https://www.forcepoint.com/use-case/sase-security

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.