מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 20/10/2021 15:31
עדכון: 21/10/2021 11:22
נושא: חינוך, ילדים ונוער, ספורט
תומר קמיל: צילום - אביבה יניב
תומר קמיל: צילום - אביבה יניב
הודעה לעיתונות

מרכז ספורט טיפולי חדש יוקם בהרצליה!

טיפולים חדשניים בספורט לריסון עצמי, שליטה והתמודדות עם קשיי היום יום לילדים ונוער ילמדו עתה בהרצליה. הטיפולים מוכרים על-ידי קופות החולים השונות.

מרכז ספורט טיפולי חדש של תוכנית "קופצים קדימה" מיסודו של תומר קמיל יפתח החודש בהרצליה.

במרכז תתקיים תרפיה באמצעות משחקי ספורט שתיצור שיקוף לאותם מצבים מורכבים בחיי היומיום איתם מתמודדים הילדים ובני הנוער. מצבים מאתגרים אלו יכולים לבוא לידי ביטוי בתפקוד בבית הספר, בבית או במערכת חברתית אחרת. האימון במרכז יתבסס על טכניקות עבודה גופניות המשליכות על התפקוד הכולל של השחקן מבחינה מחשבתית, רגשית והתנהגותית. במהלך האימון, ילמדו המתאמנים כיצד להתמודד עם המצבים השונים המאתגרים אותו במהלך היום דרך הגוף.

על מנת שהמתאמן יהיה מסוגל לעצור את עצמו ולהימנע מלבצע התנהגות מסוימת הוא משתמש במנגנון של שליטה וריסון עצמי, עליהם ניתן להתאמן באמצעות מגוון תרגילים. בנוסף, במהלך האימונים נעבוד על שיפור האינטראקציות הבינאישיות, סיוע בפיתוח תחושת המסוגלות העצמית, חיזוק ופיתוח ביטחון העצמי והחוסן הרגשי. למעשה, בנוסף להוצאת האנרגיה וההנאה מהפעילות הספורטיבית, הילדים ובני הנוער רוכשים במהלך האימון כלים . הטיפולים יסובסדו על ידי קופת חולים, כללית ולאומית.

תומר קמיל, תומר קמיל מטפל באמצעות ספורט, בעל קליניקה פרטית, ועובד במרכז ההתפתחות הילד בלאומית. קמיל בעל ניסיון של עשר שנים בכדורסל מקצועי, הן בישראל והן בארצות הברית. בארצות הברית שיחקתי כדורסל במכללת HT ב Davidson 1 (הליגה הראשונה) באוסטין, טקסס ואימן קבוצות ילדים בניו ג'רזי ובטקסס. כמו כן, גם הדריך ויזם פרויקטים בתחום הספורט לילדים, לנוער ולמבוגרים בישראל. הוא מוסמך ממכון וינגייט, בר אילן ואיזי שפירא ומלבד הכשרה זו הוא בוגר תואר ראשון ותואר שני M.A.

לדבריו: "אני מאמין שספורט הוא אמצעי חינוך אשר בעזרתו ניתן ללמוד על התמודדות עם אתגרים, עבודת צוות, מנהיגות, והישגיות אישית וקבוצתית. בנוסף, מניסיוני האישי, נוכחתי שכאשר יש מטרה ורצון חזק, ניתן להגשים הכול. כאשר שאפתי לשחק במכללות בארה"ב, אף אחד לא האמין שאצליח לעשות זאת, ועל אף הדעות של כולם עשיתי זאת. עקב חוויה מלמדת זו, הבנתי כיצד לסמן מטרה ולהשיג אותה, והייתי רוצה להעביר את הידע הזה הלאה על מנת שאנשים נוספים יוכלו לקדם היבטים חשובים בחייהם."

תוכנית "קופצים קדימה" הוקמה במטרה לשפר את איכות חייהם של ילדים, בני נוער ובוגרים הסובלים מדימוי ובטחון עצמי נמוכים, ומקשיי תפקוד הנובעים מהפרעות שונות כגון בעיות קשב וריכוז. קמיל שואף לכך שכל אחד מהם בעזרת ההדרכה וההכוונה המתאימה יוכל לצבור בטחון, להשתלב במעגלי החיים ולמצות את הפוטנציאל הגלום בו. קמיל הקים את תוכנית "קופצים קדימה" מועברת בעשרות בתי ספר בארץ ומאושרת על ידי משרד החינוך ובסטודיו הפרטי שלו ברעננה.

התוכנית הוקמה במטרה לשפר את איכות חייהם של ילדים, בני נוער ובוגרים הסובלים מדימוי ובטחון עצמי נמוכים, ומקשיי תפקוד הנובעים מהפרעות שונות כגון בעיות קשב וריכוז. קמיל שואף לכך שכל אחד מהם בעזרת ההדרכה וההכוונה המתאימה יוכל לצבור בטחון, להשתלב במעגלי החיים ולמצות את הפוטנציאל הגלום בו.

לאתר קופצים קדימה: https://www.tomerkamil.com/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.