הזמנה
הזמנה
אורחים
אורחים
הזמנה
הזמנה
הודעה לעיתונות

DAY-B BRAND MANAGERS DAY 2021 TLV

B OUTSTANDING B AMAZING B HERE

לראשונה בישראל כנס למנהלי מותג

מנהלות ומנהלי מותג,שיווק ודיגיטל ניצבים כיום בפני מציאות המשתנית בקצב מהיר , השינוי הוא הנורמלי החדש השינויים הטכנולוגים מהירים , הצרכנים הצעירים מחפשים שקיפות נוחות ופשטות, הרצונות מתחלפים מהר מתחרים חדשים צצים מידי יום .
ויש רק דבר אחד שלא משתנה ותמיד ינצח – מותג חזק.
כל המחקרים והסקרים שנעשו הוכיחו שלאורך זמן ההשקעה בבניית מותג משתלמת ומוכיחה את עצמה.

הדרישה לפתרונות ומהלכים יצירתיים אשר יצליחו מצד אחד
למכור ומצד שני לשמור על ערכי המותג זה האתגר הגדול.

כיום מנהלי המותג והשיווק חייבים להיות מעודכנים, רלוונטים, עירניים, ופתוחים.
כנס brand managers day כנס מקצועי, העוסק בנושא המותגים בצורה עמוקה, ממש כמו כנסי המיתוג בחוץ לארץ.
בכנס מיטב ההרצאות בנושא המיתוג ובניית מותגים
בתחומים השונים: דיגיטל, סושיאל, חדשנות וחווית UX .
תוך הצגת ניתוחי מקרה יוצאי דופן של מותגים שעשו מהפיכה .

גולת הכותרת של הכנס היא ללא ספק הרצאת אורח של מנהל הקריאטיב הראשי של חברת SAFFRON (תהיה באון ליין לייב למשתתפי הכנס)אשר אחראית בין היתר על המיתוג של יוטיוב ,פייסבוק , סימנס, ועוד . ומתמחה ביצירת מותגים יוצאים מהכלל במציאות יוצאת דופן.
בכנס תדבר גם דינה שובל מנהלת חטיבת האוכל של שטראוס על הצורך בשיווק ורסטילי .גיא שני מנהל התקשורת ומוצרי הצריכה של facebook ישראל יסביר על חשיבות האיזון בין לידים ותדמית. רותם אדדי מנהלת הדיגיטל של בנק לאומי תציג את האפליקציה החדשה של לאומי היוצרת חווית משתמש טוטאלית .בכנס גם ישתתפו המאסטרים של חברות המיתוג בישראל , דורון גולדנברג , המייסד השותף והמנכ"ל של FIRMA חברת המיתוג הגלובלית הגדולה בישראל , מעיין רשף הבעלים של shake design אשר אחראית על המיתוג הצהפכני של חברת הביטוח ליברה , ונאור נרקיס המומחה מספר 1 בישראל לבניית קהילות מותג ותוכן ,
הלית גורדון מנהלת חטיבת הדיגיטל של open חברת המיתוג שהיתה אחראית לאחרונה על המיתוג המדהים של הפילהרמונית.

אריאלה דניאלי , מומחית לחדשנות דיגיטלית תרצה על הטרנדים החדשים בעולם המיתוג , ואלון וינפרס מנהל השיווק של אוניברסיטת תל אביב , יספר על יצירתיות דיגיטלית באקדמיה.
אחד מהשיאים של היום הוא ללא ספק ההשקה הרשמית של מדדjim של מכון ברנדמן , לראשונה מדד הבודק את האפקטיביות של התוכן השיווקי , כיצד הוא משפיע על חוזק המותג והמכירות .
ואם לא די בכך בכניסה לאולם ההרצאות תציג חברת הדיה המובילה בישראל במיתוג נקודות מכירה את החידושים בתחום מיתוג בנקודות המכירה , מה שקרוי: כלכלה חוויתית .
הכנס יתקיים ב 18.11 בבית ציוני אמריקה . את הכנס יוזמת הbrand academy אשר הוקמה ע"י יריב עמית מרצה ומומחה למיתוג , אשר הוציא לאחרונה את הספר :the real brands כל מותגים מצליחים חדשים בעשור האחרון.

לרכישת כרטיס פשוט כנסו לאתר:
[Brandacademy.co.il]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סקופר.