הזמנה להרצאה - ד"ר גרשון פז-טל
הזמנה להרצאה - ד"ר גרשון פז-טל
ספר - ד"ר גרשון פז-טל
ספר - ד"ר גרשון פז-טל
הודעה לעיתונות

TSG – מיזם בינלאומי חדש בתחום התיירות מושק בימים אלו בכנס בלונדון ע"י ד"ר גרשון פז-טל - המערכת שתשנה את עולם התיירות

מצגת בלעדית על המערכת החדשנית והמהפכנית "מאומת הסטארט-אפ" תתקיים בכנס מיוחד בלונדון בשבוע הבא על ידי הד"ר בוגר אוניברסיטת הסורבון היוקרתית, גרשון פז-טל.

המיזם החדשני הוא פתרון אבסולוטי לכל צרכי התיירים בעולם – מערכת שתענה על כל שאלה, בקשה, תשוקה או תכנית לפי רצונות הלקוח בזמן אמת בצורה המדויקת והמעודכנת ביותר.
אודות המיזם נכתב ספר שיוצא בהוצאת סורבון בעלת השם העולמי עם שבירת נורמות התיירות משנים עברו בנוסף לתובנות וידע נרחב לגבי השינויים הצפויים בתיירות העולמית בעקבות ולאחר משבר הקורונה.
המערכת עשתה אלפי בדיקות, תחקירים וסקירות שוק כדי לעצב את חווית המשתמשים האיכותית והיעילה ביותר, באופן אישי לצרכים של כל לקוח ולקוחה עם פטנט רשום בישראל ובארה"ב
אבות הטיפוס של המערכת כבר באוויר בשתי חברות סלולר מובילות, לשמחתם הרבה של המשתמשים שיכולים כעת לקבל מידע שלם, מהיר ומותאם אישית במערכת אחת במקום לשזורו מעשרות אתרים ומקורות שונים, שלא מייצרים את החוויה הבלתי נשכחת שמושלמת לצרכיהם כמו עם TSG.
בתקופה המודרנית, רוב התיירים מסיירים ומטיילים ללא עזרה חיצונית. לפי מחקר שנערך ב-TSG, כ-68% מהתיירים בעולם לא משתמשים בסיוע חיצוני, וכך גם 95% מתיירות מקומית (תוך ארצית). כתיירים, אנו רוצים לנצל כל רגע ורגע בטיול, TSG היא המערכת הרבולוציונרית החוסכת את הזמן הכה יקר על מנת שהלקוחות יינצרו כל רגע ורגע מהטיול הייחודי שלהם.
בין 2-4 מיליארד תיירים מטיילים מחוץ לארצם כל שנה, עם גידול עצום ועקבי של 6% בשנה. TSG מתכננת להוציא לאור כ-2,500 מערכות בצורה עולמית כדי לסייע לתיירים ולמדינות בהם מבקרים ליצור ניצוץ שייזכר לעד.
ניתן ליצור קשר עם ד"ר גרשון פז-טל דרך חברת "קונטנטו נאו" בטלפון:
054-7577048
או ישירות דרך הטלפון האישי של ד"ר פז-טל: 054-4333504
סרטון: https://youtu.be/tdgOXL2J3mI

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.