המחשב הנבחר SATELLITE PRO E10-S
המחשב הנבחר SATELLITE PRO E10-S
שותפות ארוכת שנים בתחום החינוך
שותפות ארוכת שנים בתחום החינוך
הודעה לעיתונות

מייקרוסופט בחרה ב- SATELLITE PRO E10-Sשל DYNABOOK המצוייד ב-WINDOWS 11 SE כלפטופ ייעודי לתחום החינוך

• ה- Satellite Pro E10-S נבחק למשימה תודות לתכונות הייעודיות המובנות בו המותאמות לתחום החינוך
• המהלך מחזק את השותפות החזקה בין דיינבוק למיקרוסופט בתחום החינוך

Dynabook Europe (לשעבר טושיבה) הודיעה כי מחשב ה- Satellite Pro E10-S של החברה נבחר לאחד מתוך רשימה מצומצמת ביותר של מחשבים ניידים שיצויידו במערכת ההפעלה החדשה Windows 11 SE של מייקרוסופט המיועדת לתחום החינוך – מייד עם השקתה לציבור הרחב. הבחירה מחזקת ומדגימה את השותפות החזקה ורבת השנים בין דיינבוק למייקרוסופט בתחומי החינוך.

קשוח, ידידותי לכיס וייעודי למשימה
ה- Satellite Pro E10-S הוא מחשב עמיד במיוחד, ידידותי לכיס ומאובטח, עם גודל מסך של 11.6”, שתוכנן ונבנה במיוחד לתחום החינוך כדי למקסם את חויית הלמידה וצמצום ההתעסקות מצד מנהלי מערכות ה-IT במוסדות החינוך השונות.

המחשב נבנה מראש כד לעמוד בכל הטלטלות הצפויות לציוד מחשוב בחיי היום יום בבתי הספר. הוא מצוייד בסופגי זעזועים מגומי להגנה ולטובת אחיזה בטוחה יותר. המסגרת של המכשיר חוזקה כדי לעמוד בנפילות מגובה שולחן בית ספר. שקע הטעינה והמקשים חוזקו אף הם, כמו גם צירי המסך והוא נאטם לחדירות מים אקראיות, כדי לעמוד במגוון מצבים קשים. הוא אף מסוגל להפתח ב- 180 מעלות לטובת שיתוף המסך והמנעות מפגיעה בצירים והקירור שלו שקט יותר כדי שלא להפריע לכיתה.

נבנה לתלמידים עם מחשבה על האדמינים
מערכת ההפעלה Windows 11 SE היא גרסת הענן הראשונה המותאמת במיוחד לתחום החינוך ולצרכי התלמידים מבית הספר היסודי ועד התיכון. היא מספקת חוויית לימוד חלקה ואופטימלית. היא מבוססת ענן ובזמן שקבצי המשתמשים נשמרים בענן (באמצעות OneDrive) הרי שהם זמינים גם אוף-ליין על פי דרישה***.

האבטחה והשמירה על הפרטית מובנים במחשב כדי להבטיח למידה מכל מקום. Windows 11 SE מספקת סינון תכנים חכם ואת תכונת SmartScreen. הקונפיגורציה של המחשב מבוצעת באמצעות Intune for Education כולל תכונות Windows Autopilot, שמסייעים למנהלי ה-IT – האדמינים – במערכות החינוך לקנפג את המחשב מראש ולתחזקו בקלות רבה.

״יש לנו 30 שנות נסיון בתחום החינוך ואנו גאים בכך שמייקרוסופט בחרה במחשב שלנו כמכשיר השקה למערכת ה- Windows 11 SE, תוך הדגשת התכונות שהופכות את הלטטופ הזה לאידיאלי לתחומי החינוך״, אומר דמיאן ז'אום, נשיא GmbHDynabook Europe. ״הלפטופ שלנו תוכנן בקפידה רבה כדי לעמוד באתגרי השהייה בכיתות הלימודכך שגם מורים וגם תלמידים יכולים לסמוך עליו ללימוד מוצלח ונטול הפרעות. כמו שאר המחשבים שלנו לתחום החינוך, ניתן בהחלט לרכוש את המחשב גם עם גרסת Windows 10 Pro Education המותקנת מראש – כך שהלקוחות יכולים לבחור מה שמתאים להם״.

״השותפות שלנו, יחד עם מסורת החדשנות של דיינבוק, תומכת ומכוונת ללמידה מכל מקום, כשהמחנכים מקבלים אפשרות לקדם עבודת צוות ולספק לתלמידים פתרון מאובטח ופשוט לתפעול הן בכיתה והן מרחוק״, אומר קורט פיטרסן, מנהל חטיבת Global Device Partners במייקרוסופט.

ה- Satellite Pro E10-S עם מערכת Windows 11 SE יהיה זמין באמצעות חברת ׳מפעיל׳ ברבעון הראשון של 2022.

למידע על Satellite Pro E10-S ותצורות מעבדים נוספות כמו גם קו המחשבים כולו: https://il.dynabook.com/
*Meets Japanese ‘Denanho Step 2’ battery drop test requirements. Standard desk height for 11 years to adult approximately 71cm
**Up to 30ml
***Offline support with cloud sync

למידע נוסף:
נחום דוניצה 0546967020 או [email protected] http://www.donitza.com/

אודות Dynabook Inc.
במשך מעל ל-30 שנה המחשבים הניידים של טושיבה והטכנולוגיות בהן הם צויידו, היוו את הסטנדרט לתעשייה כולה בתחומי חדשנות, איכות ואמינות מוצר. כעת, עם הרכישה על ידי תאגיד Sharp ותחת המותג החדש Dynabook, ממשיכה החברה במסורת של אספקת ערך מוסף ותמיכה בשותפים העסקיים ובלקוחות ברחבי העולם.

למידע מקוון: בקרו באתר dynabook.co.il לקבלת מידע על המוצרים האחרונים של החברה, או בקרו בבלוג שלנו. כאלטרנטיבה, ניתן ליצור קשר עם החברה במגוון אתרי המדיה החברתית שלה.

אודות מפעיל
"מפעיל' מפיצה ראשית של Dynabook / Toshiba בישראל, הוקמה לפני כ-80 שנה כחברה המתמחה בפתרונות כוללים לארגונים ועסקים בתחומי ההדפסה והמחשוב הארגוני ושירותים עסקיים מבוססי תמיכה ושרות מתמשכים. החברה התאימה עצמה לשינויים הטכנולוגיים שחלו במהלך השנים, ובנוסף התרחבה לתחומי הדפוס המקצועי ופתרונות הדפסה בתלת ממד לעסקים וארגונים בינוניים וגדולים. למידע נוסף: https://www.mafil.co.il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.