הודעה לעיתונות

מחר (חמישי) הפגנה מול הבית של שרת הפנים איילת שקד - נגד המתווה האכזרי ובעד קבלת הפליטים מאוקראינה מיד וללא הגבלות!‎‎

מחר (חמישי) ב-12:00 בצהריים נפגין מול הבית של שרת הפנים איילת שקד, בכתובת עטרות 9 תל אביב, נגד המתווה האכזרי ובעד קבלת הפליטים מאוקראינה מיד וללא הגבלות.
ה״מתווה״ של איילת שקד הוא ספין - ברגע זה מדינת ישראל מנסה לגרש מכאן פליטות בשמנו ומונעת ממאות פליטים נוספים שברחו מהתופת לעלות למטוס. עד המלחמה, אזרחי אוקראינה היו יכולים להיכנס לישראל ללא אישור מוקדם או ויזה. דווקא עכשיו, כשכל העולם מתגייס לקלוט פליטים מאוקראינה - ממשלת ישראל מגבילה כניסה של פליטים!

כ-30 אלף פעילות ופעילים של ״זזים״ הצטרפו לדרישה לבטל את המתווה ולאפשר לכל אדם הבורח מההפגזות למצוא כאן מקלט זמני ובטוח. בין אם הוא יהודי או לא יהודי - עם הזמנה מקרוב משפחה או ללא הזמנה.

רבים מהשרים, כולל שר החוץ לפיד, מסכימים שצריך לפתוח את השמיים לפליטים. רק ההתעקשות האכזרית של שקד מונעת מהפליטים למצוא כאן מקלט. הלחץ על שקד גובר וחייבים להמשיך בכל הכוח! מחר (פורים) ב-12:00 נגיע לביתה של שקד עם רעשנים ועם מגילה עליה שמות עשרות אלפי המתנגדים למתווה, כדי להוכיח לשקד שציבור גדול דורש לבטל את המתווה הגזעני והאכזרי שלה.

אף אדם אינו עוזב את ביתו רק עם הבגדים שלגופו אם הוא לא חייב. אנחנו חייבים לקבל לכאן את כל הפליטים שמבקשים להגיע, יהודים ולא יהודים. אנו נאבק ביחד עד שהמתווה יבוטל!

בסולידריות,

קרני וכל צוות זזים - חן, רלוקה, גוני, אלי, מעיין, גלעד, סרוג׳ ויונתן