נורית הירש
נורית הירש
מקהלת צעירי מורן התמונות לשימוש חופשי
מקהלת צעירי מורן התמונות לשימוש חופשי
הודעה לעיתונות

שיתוף פעולה מוסיקלי – מקהלת צעירי מורן והמלחינה נורית הירש יחד על הבמה

במופע "מקהלה עליזה" יבוצעו להיטיה הגדולים של המלחינה שהפכו לנכסי צאן ברזל במוסיקה העברית. הבכורה ב-25 במאי בתיאטרון גבעתיים

מקהלת צעירי מורן מארחת את המלחינה, כלת פרס ישראל, נורית הירש, לקונצרט מרגש מתוך שיריה הנבחרים והאהובים.

הירש הלחינה מאות שירים בזמר העברי, בהם כאלה שהפכו נכסי צאן ברזל וקלאסיקות שכולנו שרים. די אם נזכיר את "אי שם" ששרה הזמרת אילנית, "רק בישראל" של להקת חיל הים, "עץ הכוכבים" ששרה חווה אלברשטיין וכמובן השיר "מקהלה עליזה" שזהו גם שמו של המופע.
הרשימה החלקית הזו היא רק חלק קטן מהשירים שתבצע הירש יחד עם מקהלת צעירי מורן, בניהולה של נעמי פארן ושל המנצחת אלה מדינה.

נכון לעכשיו מתוכננים שני מופעים להירש ולמקהלה, ערב הבכורה ב-25 במאי בשעה 18:00 בתיאטרון גבעתיים והמופע הנוסף ב-9 ביוני באולם הבית של המקהלה במושב בית יצחק שבשרון.

נעמי פארן: "לאורך השנים המקהלה תמיד ערכה שיתופי פעולה עם יוצרים בולטים בזמר העברי וזהו כבוד גדול בשבילנו לשתף פעולה עם כלת פרס ישראל ואחת מהמלחינות הגדולות שקמו לזמר העברי. לא היה פשוט לבחור את רשימת השירים שהמקהלה תבצע יחד עם נורית הירש על הבמה. אני מאמינה שעשינו בחירה נכונה ולקהל צפויה חוויה מיוחדת עם שירים שהפכו להיות חלק מההווי והתרבות הישראלית לאורך השנים".

מקהלת מורן הוקמה ב- 1986 ע"י נעמי פארן, וזכתה להישגים מוסיקליים וחינוכיים יוצאי דופן. טובי המלחינים יצרו עבור מקהלת מורן יצירות מקוריות ואופרות. המקהלה מופיעה על הבמות החשובות בישראל: האופרה הישראלית, התיאטרון הקאמרי, פסטיבל אבו-גוש, מוזיאון ת"א ומשתפת פעולה עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית, התזמורת הסימפונית ירושלים, התזמורת הסימפונית ראשל"צ, התזמורת הקאמרית הישראלית והתזמורת הקאמרית הקיבוצית, וכן השתתפה בטקסים לאומיים ובאירועים מיוחדים. בנוסף מקהלת מורן משלבת מצוינות בשירה בפעילות מגוונת למען הקהילה יחד עם ילדים ובני נוער בצרכים מיוחדים וילדים חולי סרטן בבית החולים שניידר.

במסגרת בית מקהלות מורן פעילות המקהלות: קטנטני מורן, צעירי מורן, מקהלת מורן, מקהלת הורי ובוגרי מורן, אנסמבל ססיליה ואנסמבל זמרי מורן.

למידע נוסף ורכישת כרטיסים:
https://www.moran-choir.co.il/tickets?code=259

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.