הודעה לעיתונות

מסגרת רגולטורית לסיגריות אלקטרוניות חיוניות בשווקים המרוקאיים והאלג'יריים בשכיחות העישון צפויה לעלות באופן משמעותי עד 20

מסגרת רגולטורית לסיגריות אלקטרוניות חיוניות בשווקים המרוקאיים והאלג'יריים בשכיחות העישון צפויה לעלות באופן משמעותי עד 2025

סיגריות אלקטרוניות הן חלופה טובה יותר לסיגריות דליקות; עם זאת, הרשויות חייבות להבטיח שלצרכנים בוגרים תהיה גישה למוצרים איכותיים המאושרים ומופצים באופן חוקי

רבאט, מרוקו ואלג'יר, אלג'יריה, ירדן, 17 במאי 2022, (BUSINESS WIRE):

RELX International, חברת סיגריות אלקטרוניות רב-לאומית אחראית, דוחקת במקבלי ההחלטות במרוקו ובאלג'יריה לפרוס מסגרות רגולטוריות מקיפות לסיגריות אלקטרוניות, לקראת זינוק צפוי בהרגלי העישון. מחקרים ארוכי שנים הראו כי עישון סיגריות מסורתיות המבוססות על טבק מהווה סיכונים בריאותיים משמעותיים.

על פי נתונים שנאספו על ידי האתר GSTHR.org (Global State of Tobacco Harm Reduction), חלה מגמת עלייה בשכיחות העישון הנוכחית באוכלוסייה הכללית במרוקו.

בשנת 2015, השכיחות הכוללת הוערכה ב-23%, כאשר התחזית היא לעלייה ל-28% עד 2025 במרוקו. [1]. בעוד שבאלג'יריה צפויות גם מגמות העישון הנוכחיות בקרב כלל האוכלוסייה הבוגרת לגדול, עם אומדן של 16.9% עד 2025 לפי GSTHR.org. [2].

בניגוד לסיגריות המסורתיות, סיגריות אלקטרוניות נחשבות יותר ויותר כחלופה טובה יותר ויכולות אפילו לעזור למעשנים מבוגרים להפחית או להפסיק לעשן לחלוטין על פי מספר ארגונים, כולל שירות הבריאות הלאומי של בריטניה (NHS). השירות מצא שסיגריות אלקטרוניות מזיקות בכ-95% פחות מטבק ויש להן פוטנציאל לעזור למעשנים להיגמל לחלוטין [3]. ניסוי קליני ראשון מסוגו שנערך על ידי אוניברסיטת קווין מרי בלונדון מצא גם שסיגריות אלקטרוניות יעילות כמעט פי שניים מטיפולים בתחליפי ניקוטין, כגון מדבקות ומסטיקים, בסיוע למעשנים להיגמל [4].

ככל שיותר ממשלות ורשויות בריאות תומכות ביתרונות של סיגריות אלקטרוניות על סמך בדיקות מדעיות – ובהתחשב בעלייה הצפויה בהרגלי העישון במרוקו ובאלג'יריה, על הרשויות לפרוס מסגרות רגולטוריות מידתיות בסיכון כדי לפקח על יבוא, שיווק והפצה של סיגריות אלקטרוניות. בכך, למעשנים מבוגרים בשתי המדינות תהיה גישה למוצרים איכותיים ממותגים כגון RELX העומדים בתקנות הבריאות הבינלאומיות והמקומיות לאיכות ובטיחות, מתומחרים כנגישים ומיובאים ומופצים באופן חוקי, לתמיכה בכלכלה.

אם שווקים אלה יישארו ללא פיקוח, סביר להניח כי הסחר הלא חוקי יגדל באופן משמעותי, ולראות אם השווקים משווקים מוצרים מזויפים באיכות מפוקפקת. מוצרים אלה עלולים להוות סיכון משמעותי לבריאות המעשנים ועלולים להגיע לידיים של אלה מתחת לגיל החוקי.

לינקים:

[1] Smoking, vaping, HTP, NRT and snus in Morocco
[2] Smoking, vaping, HTP, NRT and snus in Algeria
[3] E-cigarettes around 95% less harmful than tobacco estimates landmark review
[4] E-cigarettes more effective than nicotine replacement therapies, finds major UK clinical trial
[5] CBP, FDA Seize Counterfeit, Unauthorized E-Cigarettes

הערות לעורכים:

אודות RELX International

RELX International, שנוסדה בשנת 2019, היא חברת סיגריות אלקטרוניות רב-לאומית המשווקת ומוכרת את RELX, מותג vape המתקדם בעולם המופעל על ידי טכנולוגיית SuperSmoothTM. RELX, מותג הסיגריות האלקטרוניות המוביל באסיה, מרחיב את טביעת הרגל שלו ברחבי העולם, וזמין כיום ביותר מ-40 מדינות כמו בריטניה, צרפת, איטליה, גרמניה, אינדונזיה, הפיליפינים, קנדה, ערב הסעודית ואיחוד האמירויות. מה שמבדיל את RELX מהתחרות היא העובדה שיש לה מערכת אקולוגית מלאה (כגון תרמילים סגורים, כלים חד פעמיים, מכשירים ואביזרי ספקי כוח) המעוצבים במרכז מחקר ופיתוח חדשני ומיוצרים באחד ממפעלי הסיגריות האלקטרוניות הגדולים בעולם. המשימה של RELX היא להפוך את RELX למותג מהימן עבור מעשנים בוגרים באמצעות מוצרים חדישים, טכנולוגיות מובילות בתעשייה והתקדמות מדעית בשיתוף עם אנשים מוכשרים ומחויבים ברחבי העולם. החברה משכה כישרונות גלובליים מאובר, פרוקטר אנד גמבל, אפל, Beats ו-L'Oréal. RELX גאה להיות רשומה בדובאי דיוטי פרי, ערוץ הדיוטי פרי הראשון בעולם.

המדיה החברתית של RELX

אתר: www.relxnow.com
לינקדאין: RELX International
אינסטגרם: @RELXArabia
פייסבוק: @RELXArabia

ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220516006137/en/

ליצירת קשר:

למידע נוסף על הודעות לעיתונות נוספות, דוגמאות או תמונות, אנא צרו קשר עם Khyati Megchiani או עם Mutasem Shadid ב- Brazen MENA: [email protected]

מקור: RELX International

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.