הודעה לעיתונות

WHR Group, Inc נבחרה למקום עבודה מוביל זו השנה התשיעית ברציפות

WHR Group, Inc נבחרה למקום עבודה מוביל זו השנה התשיעית ברציפות

מילווקי, 17 במאי 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

כבר תשע שנים ברציפות נבחרת WHR Group, Inc (WHR) לרשימת Top Workplace מקום עבודה מוביל בידי Milwaukee Journal Sentinel. הסקר Top Workplace בוחן את מעורבות העובדים ושביעות הרצון בחברות ברחבי ארצות הברית. פרסים ניתנים לחברות באזורים שונים כולל צפון מזרח, דרום מזרח, המערב התיכון, דרום מערב, הרי הרוקי והאוקיינוס השקט. WHR, עם המטה הראשי במילווקי, ויסקונסין, זכתה כמקום עבודה מוביל באזור מילווקי ודרום מזרח ויסקונסין.

פרסי Top Workplace מבוססים אך ורק על תוצאות משוב על סקר עובדים המנוהל בידי Energage, LLC, חברת מחקר מובילה המתמחה בבריאות ארגונית ובשיפור מקום העבודה. מה שהופך את הפרס הזה לכל כך מיוחד ומרגש הוא שעובדי WHR סיפקו את המשוב על הסקר.

העובדים והתרבות של WHR

WHR מאמינה שחשוב מאוד להתמקד בתרבות במקום העבודה. כחברת ניהול רילוקיישן, WHR עוזרת לארגונים אחרים למשוך ולשמר את הכישרונות הטובים ביותר, דבר שהיא לא הייתה יכולה לעשות בלי למצוא ולשמר את הכישרונות הטובים ביותר באופן פנימי.

לדברי מנהלת משאבי אנוש של WHR, קימברלי יואיץ, SHRM-CP, GPHR, "הסקר Top Workplace הוא הכרה חשובה לכל מעסיק, עובד או עובד פוטנציאלי. בשנים האחרונות זה הפך לקריטי יותר, ובמובנים מסוימים קשה יותר להשגה. WHR מתכבדת לזכות ב-Top Workplace ב-2022, וזו השנה התשיעית ברציפות שלנו. אנו מקווים להמשיך להרחיב ולהגדיל את בסיס העובדים הפנטסטי שלנו".

WHR רוצה שהעובדים שלה ייהנו להיכנס למשרד, שיהיו מעורבים, שיהיו גאים בעבודה שהם עושים ויצמחו עם הקריירה שלהם ויצליחו. אי אפשר ליהנות מתרבות נהדרת בלי אנשים נהדרים. WHR Group לוקחת את המשוב שהיא מקבלת מעובדיה ופועלת לפיו. התשוקה של WHR הייתה תמיד 'לקדם את החיים קדימה' ו-WHR מגלמת את התשוקה הזו גם עבור הלקוחות ועובדיהם שמבצעים רילוקשיין.

WHR גאה בהכרה בה ובעובדיה המוכשרים מאוד מזה תשע פעמים.

אודות WHR Group, Inc.

WHR היא חברה גלובלית פרטית, לניהול רילוקיישן/עיתוקים של עובדים, המובחנת במבנה של אספקת שירותי משלוח מדוקדקים וקפדניים והטכנולוגיה הקניינית שלה. ל-WHR יש משרדים בוויסקונסין, שווייץ וסינגפור. עם שיעור שימור לקוחות של 100% בעשר השנים האחרונות, WHR ממשיכה למצב את עצמה כספקית האמינה בעיתוק עובדים גלובלי.
למידע נוסף על WHR, בקרו בבקשה באתר https://www.whrg.com או בלינקדאין, בטוויטר ובפייסבוק.

קשרי מדיה

Mindy Stroiman, Corporate Writer
[email protected]
262-523-7510

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.