הודעה לעיתונות

JETEX LONDON ל- WOW מטוסי סילון פרטיים

Jetex מכריזה על ה-FBO הראשון שלה בלונדון, יעד מהשורה הראשונה להתרחבות הבינלאומית החזקה של המותג

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 20 במאי 2022, (GLOBE NEWSWIRE):

לונדון היא היעד הטבעי הבא עבור Jetex, מובילה עולמית עטורת פרסים בתעופה המבצעת, והיא הופכת למיקום ה-FBO הבינלאומי ה-35 של המותג. Jetex חתמה על הסכם עם קבוצת Avia Solutions להפעלת ה-FBO בהאנגר 510 בנמל התעופה ביגין היל (EGKB/BQH).

שדה התעופה מחזיק בצדק במיקום של גאווה בהיסטוריה הבריטית. הנכס, שנפתח בשנת 1916, פונה על ידי חיל האוויר המלכותי בשנת 1992 ופועל כשדה תעופה אזרחי בבעלות פרטית המוקדש לתעופה עסקית ואזרחית.

כיום, הוא מוכר כמרכז מצוינות עולמי וכמפעיל המטוסים הפרטיים השני בבריטניה עם 23% מנתח השוק של לונדון אחרי פרנבורו (31%) ולפני לוטון (22%). נמל התעופה מחבר בדרך כלל טיסות ליותר מ-750 יעדים ביותר מ-70 מדינות, כאשר יותר מ-90% מהיעדים נמצאים באירופה ו-5% לטווח ארוך.

ג'טקס לונדון (Jetex London) ממוקם בנוחות במרחק של 20 ק"מ בלבד מקנארי וורף (Canary Wharf) ובמרחק של 24 ק"מ ממרכז לונדון, עם העברות במסוקים שלוקחים נוסעים אל לב הבירה הבריטית וממנה בתוך שש דקות בלבד, כאשר העברות בלימוזינה נמשכות פחות מ-50 דקות.

מסלול ההמראה המודרני של נמל התעופה (1,806 מטר) מאפשר לרוב המטוסים לפעול ללא מטען או הגבלות טווח, כולל טיסות טרנסאטלנטיות ללא הפסקה.

"אנחנו מרוצים מהגעתנו ללונדון. לג'טקס כבר יש נוכחות חזקה ביבשת אירופה עם מסוף מטוסים פרטיים בספינת הדגל בפריז לה בורז'ה, וספינת הדגל החדשהJetex London היא התפתחות טבעית של הפעילות שלנו. נוסעי Jetex ייהנו מחוויית נסיעה חלקה המשלימה את הרמות הגדולות ביותר של אירוח יוקרתי, שלא נראו לפני כן בשוק." אמר עאדל מרדיני, מייסד ומנכ"ל Jetex.

Jetex London תציע חבילת שירותי דגל לנוסעים ולצוותים הנוסעים דרך שדה התעופה. זהו מסלול חלק, אינטואיטיבי ומסור עבור לקוחות Jetex להתחיל או לסיים את המסע שלהם בנוחות עילאית. כוח הגבול של בריטניה ובקרת המכס באתר יבטיחו כי הנוסעים והצוות ייהנו מחוויה קרקעית יעילה, בעוד Jetex תציע גם סיוע בהובלה יבשתית, לינה בבתי מלון, קייטרינג, שירותי קונסיירז' ועוד.

"אנו שמחים מאוד לקבל בברכה את השותפות החדשה עם Jetex, אחד השמות המובילים בתעופה המבצעת, ומצפים לפעול יחד בביגין היל. שדה התעופה הוא כבר אחת מנקודות המפתח עבור קבוצת Avia Solutions, שכן חברת הבת שלנו JETMS Completions מפעילה שם בהצלחה השלמות פנים וחוץ של מטוסים. לפיכך, השותפות פותחת עוד יותר הזדמנויות להתרחבות עסקית נוספת, כמו גם שיתוף פעולה בפרויקטים עתידיים. אנחנו רואים דברים גדולים לפנינו", אמר ויגאודאס אושקאס, חבר דירקטוריון קבוצת Avia Solutions.

"Jetex הוא מותג בעל הערצה עולמית ואנו גאים שהחברה מצטרפת לאקוסיסטם שלנו של עסקי תעופה כאן בנמל התעופה ביגין היל בלונדון. אנו יודעים שג'טקס תספק המשכיות שירות מצוינת ואנו מצפים לראות אותם משגשגים", אמר רוברט וולטרס, מנהל מסחרי, נמל התעופה לונדון ביגין היל.

עם חומרים טבעיים, תאורה רכה וחלונות מהרצפה עד התקרה, Jetex London מעוצבת להרגיש כמו חלל חם ועכשווי. על שטח של 1,900 מ"ר, הטרמינל הפרטי יכלול מספר טרקלינים נוחים להפליא של יוקרה מאופקת שתוכננה תוך התחשבות בפרטיות הנוסעים, טרקלין סיגרים, אזורי קמעונאות ובילוי, חדרי ישיבות מאובזרים במלואם, סוויטות, מקלחת ועוד. הצוותים יעריכו מגוון רחב של מתקני פנאי ותמיכה בטיסה באתר.

Jetex London מסמנת את הכניסה הראשונה של החברה לבריטניה כשהיא מצפה להגדיל את פעילותה בשוק.

אודות ג'טקס:

מובילה גלובלית בתעופה לבכירים שזכתה בפרסים רבים, JETEXמוכרת בזכות אספקת פתרונות תמיכה בענפי תעופה גמישים, הטובים מסוגם ללקוחות בכל העולם. ג'טקס מספקת מסופים פרטיים יוצאי דופן FBO, תדלוק מטוסים, שירותי קרקע ותכנון טיסות ייחודי. החברה מטפלת בבעלים ומפעילים של מטוסי מנהלים עבור טיסות עסקיות, מסחריות ואישיות. לפרטים נוספים אודות ג'טקס, בקרו באתר www.jetex.com ועקבו אחרינו באינסטגרם, טוויטר, פייסבוק ולינקדאין.

אודות Avia Solutions Group

מובילים בפתרונות קיבולת מקצה לקצה עבור חברות תעופה לנוסעים ומטען ברחבי העולם. הקבוצה מנהלת למעלה מ-100 משרדים ומתקני ייצור ברחבי העולם ומגובה באופן משמעותי בנכסיהם של למעלה מ-7,000 אנשי מקצוע מיומנים בתחום התעופה, המשרתים למעלה מ-2,000 לקוחות ברחבי אירופה, אסיה, צפון אמריקה, אוסטרליה והעולם.

קובץ מצורף

JETEX LONDON TO WOW PRIVATE JET FLYERS

לפרטים נוספים:
Oleg Kafarov –
Director of Portfolio Development & Corporate Communications
Jetex
+971 4 212 4900
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.