הודעה לעיתונות

למה חובה לבוא לחומש ב-28.5? תשאלו את נאסר.

נאסר חג'י אלעתיבי הוא בן 30 ויש לו שלושה ילדים. נסענו לפגוש אותו בכפר בורקה שעל אדמותיו נבנה המאחז הבלתי חוקי חומש.

ב-6 לנובמבר 2021 מתנחלים שירדו מכיוון חומש עשו בו לינץ׳. הוא חטף אבן גדולה בראשו והיה מאושפז ארבעה ימים. היום, חצי שנה אחרי, הוא עדיין לוקח משככי כאבים ומחכה לניתוח עור שאמור לתקן את הצלקת שנותרה מהאבן אותה השליך המחבל היהודי.

נאסר רצה להגיע לחלקה שלו, זו שלפני כן גידל בה שקדים, ענבים וזיתים. אך הגן נעול. לא שביל אליו אלא סלעים וגרזנים ומכות רצח.

חבורת עבריינים גנבה את האדמות מבעליה ומאז מושלת בגבעה, משתמשת בחיילי צה''ל כבמגן אנושי, ומשליטה טרור על האזור.

למה חובה לבוא איתנו לחומש ב-28.5? * כי המקרה של נאסר הוא אחד מני רבים. * כי האבן שפגעה בראשו הושלכה על ידי יהודי ישראלי, אזרח המדינה שלנו. * כי בחומש נרמס החוק, מבוזה המדינה ומושלכים לפח הערכים הבסיסיים שכל ישראלי מאמין בהם. * כי חבורת העבריינים שמושלת בגבעה ממש לא תסתפק בזה. יש לה חזון מרחיק לכת לגבי ישראל וזו ממש לא תהיה מדינת ישראל שאנחנו מכירים ורוצים בה. * כי כדי שהעבריינים לא יקבעו את גורלנו כדאי מהר מאוד שאנחנו נקבע אותו. ונעצור אותם.

מתחילים בחומש - 28.5 הרשמה להסעות מכל הארץ https://hafganot.org/buses?k=r5Tghnjk

שלום עכשיו

האופוזיציה עלתה למאחז הבלתי חוקי בחומש

הם הלכו לחבק את הבריונים והעבריינים בחומש שמטילים אימה על החיילים שנשלחו להגן עליהם, ועל תושבי הכפרים הפלסטינים הסמוכים. בני גנץ ממצמץ ומגמגם מול אלימות המתנחלים. הגיע הזמן לייצר משוואה חדשה מול המאחזים הבלתי-חוקיים בגדה המערבית.

אנחנו רואים במאבק בכיבוש המשך ישיר של מחאת בלפור. גם בבלפור יצאנו למחות נגד הבריונות והשחיתות ובעד הדמוקרטיה ושלטון החוק. יצאנו לגשרים ולכיכרות כדי להילחם על עתידה ודמותה של המדינה שלנו - נלחמנו על הבית.

המחאה בבלפור הייתה מלאה בעימותים, אבל היא הייתה דוגמה מושלמת להתנגדות לא אלימה. אנחנו עולים לחומש כדי להמשיך את המחאה שהתחילה בפתח-תקווה והמשיכה בבלפור.

"מחזקים" - למען הדמוקרטיה, למען השלום, למען השוויון

תנועת 'מחזקים' קמה כדי לאחד את המחנה סביב המאבקים החשובים ביותר שלנו. אנחנו כאן כדי לתמוך בכל פעיל ופעילה, בכל ארגון ותנועה, בכל מחאה ויוזמה שמקדמות את הערכים והפתרונות של השמאל בישראל.

אנחנו משתמשים בכוח האדיר של הרשתות החברתיות בשביל לעלות על המגרש הפוליטי ולהיאבק נגד הימין הלאומני, נגד הכהניסטים, נגד הגזענות, ובעד מדינה צודקת יותר, שוויונית יותר ומשגשגת יותר - לכולנו ולילדים שלנו, ולא רק למתי מעט.

אנחנו צריכים אותך איתנו!