בית הספר אהוד מנור. צילום באדיבות המרכז הישראלי לאיירברש
בית הספר אהוד מנור. צילום באדיבות המרכז הישראלי לאיירברש
בית הספר אהוד מנור. 3 צילום באדיבות המרכז הישראלי לאיירברש
בית הספר אהוד מנור. 3 צילום באדיבות המרכז הישראלי לאיירברש
הודעה לעיתונות

תלמידי כיתות ו׳ בבית הספר אהוד מנור השאירו את חותמם!‎‎

האמן הבינתחומי מוטי שמש, הבעלים של המרכז הישראלי לאיירברש, סיים עוד פרויקט של שיפור פני הארץ, הפעם, בשיתוף ילדי שכבת ו', בוגרים טריים של בית הספר היסודי אהוד מנור שציירו ביחד איתו עבודות שמשדרגות את מראה בית הספר.

בשבוע שעבר ערך מוטי שמש פעילות אמנותית עם ילדי כיתות ו׳ שמסיימים השנה את הלימודים בבית הספר. הפעילות מהווה סוג של השארת חותמם של הבוגרים הטריים. לצורך העבודות השתמשו שמש והילדים בצבעי אקריליק המיועדים לקירות חוץ, הילדים ציירו עם מכחולים ושמש צייר עם איירברש ואקדחי צביעה.

בסך הכל השתתפו בעבודות 4 כיתות שונות וכ 120 תלמידים שעבדו כל פעם בהמשכיות לקבוצה הקודמת. חלקם צבעו את הרקע, חלקם ציירו אלמנטים מהטבע כמו עצים, עשב ופרחים. תגובות המשתתפים ושאר תלמידי בית הספר היו נלהבות. היה ניכר שהתלמידים נהנים מאוד, משקיעים ונלהבים מהתוצר. לרובם ציור הוא לא עניין שגרתי וזה היה גם פורקן והכל היה מלווה בשמחה רבה. מנהלת בית הספר, אתי רחמים הודיעה שהם הולכים להשקיע ולהניח דשא סינטטי שיקיף את שני הקרוואנים עליהם הציורים.

הייחודיות בבית הספר אהוד מנור היא מדעים ואיכות הסביבה , ועל כן לדברי שמש "רצינו לתת לילדים את ההזדמנות להשאיר חותם, תוך התייחסות לנושא ולא רצינו לצייר פחי מחזור או להשתמש על דרך השלילה ולצייר אשפה / זיהום אויר וכו׳ בחרנו בסופו של דבר לצייר טבע שמח, פורח ומלבלב."

פרויקט זה הוא חלק מפרויקטים האמנותיים רבים שעושה שמש במרחב הציבורי. הפעילות הזו מובילה להתחדשות עירונית, שדרוג פני העיר והרגשה טובה לתושבים ולמבקרים באזור.

לוידאו של חווית הנוסע בצומת סירקין לאחר העבודה של שמש: https://www.facebook.com/moti.shemesh/videos/359749265681460

מוטי שמש
, הינו אמן רב תחומי בעל נסיון של מעל ל-30 שנה. במקצועו עוסק בציור ורישום, פיסול, הדמיות תלת מימד ממוחשבות, צילום ועיצוב גרפי. בשנים האחרונות, התמקדותו היא בעיקר בתכנון וביצוע פרוייקטים רחבי היקף בעלי אופי עסקי, ציבורי וקהילתי. את ציור הקיר הראשון שלו הוא צייר בגיל 11 ומאז הוא עוזר לשדרג את פני החוצות בישראל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.