simon-crowe-credit Wood Mackenzie
simon-crowe-credit Wood Mackenzie
הודעה לעיתונות

Wood Mackenzie ממנה מנהל כספים חדש

Wood Mackenzie ממנה מנהל כספים חדש

סיימון קרואו, לשעבר מ-ERM, מביא ניסיון בתחומי הקיימות והאנרגיה

בצילום: סיימון קרואו

בצילום: סיימון קרואו, מנהל כספים ראשי בווד מקנזי.

לונדון ויוסטון וסינגפור, 27 במרץ 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Wood Mackenzie, חברת פורטפוליו של Veritas Capital, מינתה את סיימון קרואו כחבר בצוות ההנהלה הגלובלית שלה כמנהל כספים ראשי (CFO). הוא נכנס לתפקידו ב-27 במרץ.

סיימון מביא ניסיון עשיר בחברות פרטיות וציבוריות בארצות הברית, אירופה ואסיה. הוא מצטרף ל-Wood Mackenzie לאחר חמש שנים כמעט כמנהל הכספים הראשי של ERM , החברה הגדולה בעולם לייעוץ בתחומי קיימות ואיכות הסביבה, בה היה לו תפקיד מפתח בצמיחה המהירה, בגיוון ובהשקעה המוצלחת של KKR.

בהתייחסו למינויו של סיימון, אמר מארק ברינין, מנכ"ל Wood Mackenzie: "סיימון הוא מנהל כספים ראשי בעל חשיבה מסחרית, עם ניסיון בינלאומי רחב, לאחר שעבד עם ERM עם גיבוי הון פרטי וחברות שנסחרות בבורסות ניו יורק, לונדון ואירופה. יש לו כישורי ניהול כספים ומנהיגות אסטרטגית חזקים. הרקע המגוון של סיימון בייעוץ סביבתי ושווקי אנרגיה גלובליים מביא ידע עמוק על שווקי הקצה שלנו. הניסיון הרב שלו יועיל להצלחתה העתידית של Wood Mackenzie. אנו שמחים שהוא בחר להצטרף אלינו".

"הוא מתאים היטב לעזור לצוות שייבנה על עשרות שנות המנהיגות והחדשנות שלו בתעשיית האנרגיה. זה זמן מרגש להצטרף ל-Wood Mackenzie שכן החברה ממוקמת היטב להרחיב ולשפר את התובנות הקריטיות הניתנות לבסיס הלקוחות הגדל שלה בכל שרשרת הערך של האנרגיה והאנרגיות המתחדשות", הוסיף ברינין.

סיימון קרואו, מנהל הכספים הראשי, הגיב: "אני ממש נרגש להצטרף לצוות של Wood Mackenzie. שווקי האנרגיה, האנרגיה המתחדשת והסחורות העולמיים נמצאים במעבר לאפס נטו של פליטת פחמן ול-Wood Mackenzie מצאה שותפה אסטרטגית חדשה ב-Veritas Capital. העולם יתבסס יותר ויותר על התובנות, הנתונים והידע הקריטיים שפיתחו צוותי המחקר והייעוץ של Wood Mackenzie במהלך 50 השנים האחרונות. אני מצפה לעבוד עם צוות עולמי מהשורה הראשונה ולעזור להניע את סדר היום שאומר צמיחה".

הערות העורך

ראו את צוות ההנהלה המלא של Wood Mackenzie כאן. קראו את ההודעה לעיתונות שהודיעה על רכישת Wood Mackenzie על ידי Veritas Capital בפברואר כאן.
למידע נוסף אנא צרו קשר עם צוות קשרי המדיה של Wood Mackenzie: סוניה קר +443301747267 / [email protected]

קיבלת את ההודעה לעיתונות הזו מווד מקנזי בגלל הפרטים שאנו מחזיקים אודותיך. אם המידע שברשותנו שגוי, תוכל לספק את העדפותיך המעודכנות על ידי יצירת קשר עם צוות קשרי המדיה שלנו. אם אינך מעוניין לקבל דוא"ל מסוג זה בעתיד, אנא השב באמצעות 'ביטול מנוי' בכותרת הנושא.

אודות Wood Mackenzie

ווד מקנזי Wood Mackenzie הם מקור מהימן של מודיעין מסחרי עבור מגזר משאבי הטבע בעולם. אנו מעצימים את הלקוחות לקבל החלטות אסטרטגיות טובות יותר, ומספקים ניתוח וייעוץ אובייקטיביים על נכסים, חברות ושווקים. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת: www.woodmac.com או עקבו אחרינו בטוויטר @WoodMackenzie

WOOD MACKENZIE הוא סימן מסחרי של Wood Mackenzie Limited והוא נושא לרישומי סימני מסחר ו/או בקשות בקהילה האירופית, בארה"ב ובמדינות אחרות ברחבי העולם.

אודות Veritas Capital
Veritas היא משקיעה טכנולוגית ותיקה עם יותר מ-40 מיליארד דולר של נכסים בניהול והתמקדות בחברות הפועלות בצומת של טכנולוגיה ומשילות. החברה משקיעה בחברות המספקות מוצרים, תוכנות ושירותים קריטיים, בעיקר פתרונות טכנולוגיים ופתרונות מאפשרי טכנולוגיה, ללקוחות ממשלתיים ומסחריים ברחבי העולם. Veritas מבקשת ליצור ערך באמצעות המרה אסטרטגית של החברות שבהן היא משקיעה באמצעים אורגניים ואי-אורגניים. מינוף טכנולוגיה כדי להשפיע באופן חיובי בתחומים חשובים ביותר, כגון שירותי בריאות, חינוך וביטחון לאומי, נמצא בליבת החברה. Veritas היא מנהלת גאה של נכסים לאומיים, משפרת את איכות שירותי הבריאות תוך הפחתת עלויות, קידום מערכת החינוך והגנה על האומה ובעלות ברית.

לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.veritascapital.com.

תמונת יח"צ המצורפת להודעה לעיתונות זו זמינה בכתובת:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/dc6a85fd-6cd6-4b57-b37d-ca7c25a9ea5b

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.