הודעה לעיתונות

מעגל הדמים ממשיך להסתובב. ההרוגים הישראלים היום בהתנחלות עלי, כמו ההרוגים הפלסטינים אתמול בג'נין, הם כולם קרבנות הכיבוש.

מעגל הדמים ממשיך להסתובב. ההרוגים הישראלים היום בהתנחלות עלי, כמו ההרוגים הפלסטינים אתמול בג'נין, הם כולם קרבנות הכיבוש. לא יהיה סוף לשפיכות הדמים בלי לשים קץ לכיבוש

גוש שלום - הודעה לעיתונות 20.6.2023

אתמול פלש הצבא בכוחניות רבה אל העיר ג'נין והרג בתושביה. היום באו פלסטינים בפעולת נקמה והרגו ישראלים בהתנחלות עלי. מעגל הדמים ממשיך להסתובב ולגבות עוד ועוד קרבנות משני העמים. ההרוגים הישראלים היום בהתנחלות עלי, כמו ההרוגים הפלסטינים אתמול בג'נין, הם כולם קרבנות הכיבוש הנמשך והמחריף.

מי שמעמיק את הכיבוש ובונה עוד ועוד התנחלויות מבטיח את המשך שפיכות הדמים. מי שקורא ל"מבצע צבאי" כדי להביס את הפלסטינים שוגה באשליה והזיה מסוכנת. די לזכור שהכיבוש הזה כולו, על 56 שנותיו, הוא תוצאה מהניצחון המהיר והמוחץ ביותר בתולדותיה של מדינת ישראל, הבסה של שלושה צבאות בשישה ימים – וכל מה שהביא הנצחון הזה לישראל הוא הנצחת והעמקת הסכסוך עם הפלסטינים, כאשר הצבא נדרש לכבוש שוב ושוב את אותם מקומות ולהכנס שוב ושוב לאותם ערים וכפרים, ואת התנגדות הפלסטינים לא הצליח וגם לא יצליח להביס.

רק פתרון של שלום שיאפשר לפלסטינים לחיות חיים ריבוניים במדינתם העצמאית יכול להביא עתיד של שלום למדינת ישראל.

לפרטים: אדם קלר, דובר גוש שלום 054-2340749